Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 13:31
haszczyc, Półka demontaż kilka minut , najwięcej problemów miałem z wycięciem otworów pod plastiki wykańczające roletę (po prawej i po lewej stronie) gdyż one dodatkowo są wczepiane w roletę. Samo wycięcie otworu chwila - jest fabryczne przetłoczenie. U mnie dodatkowo robiłem to w bagażniku gdyż nie poradziłem sobie z odkręceniem pasa środkowego. Trzeba jeszcze uważać na demontaż tych osłon górnych tych przy szybie gdyż w obydwóch w tym samym miejscu połamały się uchwyty.
Panowie i Panie, w moim Roverku 75 CDT 2004r niestety nie ma instalacji do tempomatu, foteli podgrzewanych itp. Szukam schematu podłączenia całego zestawu do tempomatu (wszystkie części posiadam) Konkretnie mi chodzi o kolory kabli i itp. Dziękuję za pomoc
koledzy czy możecie ponownie wstawić zdjęcia
i mam pytanie co do obrazka poniżej: co to jest nr.3 jest to potrzebne od sprzedawcy do działania rolety a może to już jest w samochodzie
rafalmis to sa zaslepki bokow rolety,to jest przy rolecie,pod spodem sa male koleczka ktore dotykaja do szyby ,jak roleta konczy sie otwierac.
Jesli je zdejmiesz przy montazu i wlaczysz zamontowana juz rolete np na probe to roleta porysuje Ci boki szyby.
sam tak zrobilem,dlatego ostrzegam przed wlaczaniem rolety bez tych prowadnic oznaczonych numerem 3
Ja wrócę na chwilę do tematu trakcji.
Posiadam ubogą wersję rovera bez klimy i innych bajerów w tym trakcji. Zdemontowałem dziś radio i panel grzania w poszukiwaniu instalacji. Czy te dodatkowe przewody o których pisaliście są gdzieś pochowane, bo ja ich na pierwszy rzut oka nigdzie nie widze...
W związku z tym czy wogóle jest sens marzyć o jakichkolwiek doposażeniach jeśli nie widzę instalacji?
Szkoda mi go sprzedać bo zrobiłem już sprzęgło wg. rad na forum i kilka innych kosztownych napraw.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 17:55
Dawidovs, powinne być zaraz za maskownicą, po prostu widzisz kostki . Ale jest wysokie prawdopodobieństwo iż nie masz . A jeśli ich nie ma to po prostu nieopłacalne. Ja osobiście dołożyłem, tempomat, roletę tylnej szyby, instalację do podgrzewania foteli . Kontrolę trakcji już miałem i kostki do tempomatu i rolety też .
Szukałem i znalazłem tylko kurz... Mówi się lipa i jeździ się dalej chociaż szkoda że nie dołożyłem 2 tys. i nie kupiłem w full opcji. Jeśli nie mam instalacji to faktycznie dokładka czegokolwiek jest nieopłacalna.
Adsik, nie robiłem wg tej metody tylko wysłałem pompkę do kolegi Bonckiego po czym wymieniłem sprzęgło, odpowietrzyłem jak uczyli na forum i jak narazie chula bardzo pięknie. Jak do tej pory zrobiłem 10k km. i sprzęgło jak nowe
Szkoda mi sprzedać rovera bo już dobrze go znam, nie był bity przede wszystkim.
Na wiosnę zamierzam dołożyć klimatronik i programator do webasto. Liczę się z kosztami rzędu 5 kafli
Szukałem i znalazłem tylko kurz... Mówi się lipa i jeździ się dalej chociaż szkoda że nie dołożyłem 2 tys. i nie kupiłem w full opcji. Jeśli nie mam instalacji to faktycznie dokładka czegokolwiek jest nieopłacalna.
Adsik, nie robiłem wg tej metody tylko wysłałem pompkę do kolegi Bonckiego po czym wymieniłem sprzęgło, odpowietrzyłem jak uczyli na forum i jak narazie chula bardzo pięknie. Jak do tej pory zrobiłem 10k km. i sprzęgło jak nowe
Szkoda mi sprzedać rovera bo już dobrze go znam, nie był bity przede wszystkim.
Na wiosnę zamierzam dołożyć klimatronik i programator do webasto. Liczę się z kosztami rzędu 5 kafli
Oj czuje tu nutke pasji bez granic
Wiesz ze to sie zle skonczy ? wpadniesz jak sliwka w kompot ja tak zrobilem ale nie zaluje
W piatek odbieram auto z wygluszania koszt 4000-5000zl.
Też się tego boję
No tyle dać za wygłuszenie to faktycznie miłość Planuje też doposażyć audio o suba i stacje.
Tylko co moja żona na to powie, na ciuchy nie ma kasy a na auto jest
Też się tego boję
No tyle dać za wygłuszenie to faktycznie miłość Planuje też doposażyć audio o suba i stacje.
Tylko co moja żona na to powie, na ciuchy nie ma kasy a na auto jest
Ja swojej kupilem auto i tankuje - gwarantowana cisza
Jeszcze jedno pytanie w temacie TC
Znalazłem na allegro sterownik asr do rovera. Gdzie on się znajduje w waszych samochodach? Może jeśli kupię pompe z trakcją i ten sterownik to udałoby się to jakoś uruchomić.
Kombinuję jak mogę...
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 16:43
Dawidovs napisał/a:
pytanie w temacie TC
Znalazłem na allegro sterownik asr do rovera. Gdzie on się znajduje w waszych samochodach?
Dawidovs, sterownik ETC jest tylko w kV6 ( za schowkiem po stronie pasażera ) , w dieslu modulator pompy ABS z ETC komunikuje się bezpośrednio ze sterownikiem silnika ECM , który odpowiednio działa na silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum