Wysłany: Sro Lut 13, 2008 21:01 [R214i] Zasysanie powietrza do baku [update]
witam
zostalem szczesliwym posiadaczem rovera 214i dzis podczas jazdy na 'rezerwie' postanowielm zatankowac, odkrecajac korek od baku uslyszalem zasysniecie powietrza ok 0,7 sek max czy to normalne zjawisko w 214i '96 KAT ?
a takze mam pytanie do czego sluszy te pokrętło po lewej, obok zamykania obiegu/otwierania na desce roz ?
dzieki
Ostatnio zmieniony przez roverfun Nie Lut 17, 2008 10:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 21:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Syczenie z baku jest normalne nie przejmuj się tym .A co do tego suwaka to służy do zmiany nawiewu (wszystkie powietrze na szybę lub mocniejsze powietrze do kabiny).
na wymianę rozrządu składa się wymiana paska rozrządu napinacza i zależy jeszcze w jakim stanie jest pompa wodna
[ Dodano: Nie Lut 17, 2008 12:16 ]
oznaczenia filtrona filtrów
powietrzny ap 138
olejowy 508/7 lub 580 bo to jest to samo
paliwowy 828
kabinowy 1017 lub 1082 takie musisz mieć filtry do rowerka twojego
na wymianę rozrządu składa się wymiana paska rozrządu napinacza i zależy jeszcze w jakim stanie jest pompa wodna
[ Dodano: Nie Lut 17, 2008 12:16 ]
oznaczenia filtrona filtrów
powietrzny ap 138
olejowy 508/7 lub 580 bo to jest to samo
paliwowy 828
kabinowy 1017 lub 1082 takie musisz mieć filtry do rowerka twojego
hm tylko na tych linkach co podalem ciezko jest znalesc te oznaczenia, a jest napisane ze przeznaczony m.in dla 1.4 8v ?
jeszcze pytanie, znalazlem wkoncu wtyczke do radia, jest ona troche szeroka z 5-6 cm na oko? a radio ma tj. dwa wejscia po polowie tego - jak podpiac te ustrojstwo? (nie rozszczepia sie ta wtyczka na dwa jakos? chociaz widziaelm tylko jeden kabel do niej (w srodku kilka od glosnikow spietych) ?)
Przymierzam sie do wymiany tego co powinienem przy sprowadzonym aucie - zobaczcie czy to wszystko bedzie pasowac do 214i 8v
Możecie napisać co składa sie na wymianę rozrządu ?:)
Ja też sprowadziłem w styczniu takiego potwora i to co wymieniam to:
pasek rozrządu (53,97)
napinacz (98,81 (SKF))
uszczelniacz wałka rozrządu (31,59 (MG ROVER))
pompę wody (120,32 (KAGER))
+ klocki hamulcowe
Mój ma przebieg 107k
Wszystko oprócz klocków zamówiłem na www.tomateam.pl.
Pan Tomasz doradził mi przy okazji parę rzeczy.
Naprawdę polecam!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum