Wysłany: Pią Lut 08, 2008 20:45 [Rover 220 SDI] nie odpala po myciu :/
Siema!Mam taki problem z moim roverkiem 220 2.0SDi 1999 rok kupiłem go z zagranicy wszystko było ok, ale oddałem go do mycia silnika i wnętrza, i teraz silnik już nie odpala rozrusznik kręci dobrze ale nic nie załapuje, co to może być jakieś przewowdy zalane, filtr??prosze o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 20:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wysusz i zakonserwuj wszystkie złącza elektryczne a przede wszystkim te przy pompie wtryskowej oraz nad skrzynią biegów. I nie myj więcej silnika on tego nie potrzebuje
no ok jutro to spbróbuje to zrobić napisze czy coś dało czy nie A jeszcze jakbyś tak mniej więcej powiedział gdzie te kostki od skrzyni i pompy sie znajdują??
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 12:07
Jak ja zobaczylem w jakim stanie sa kable pod moja maska to boje sie nawet na deszcz wyjezdzac. Zaczelo sie od tego, ze klakson przestal dzialac - wczoraj odkrylem, ze tak naprawde sa 2 klaskony i obydwa nie dzialaja ; ))) Teraz trąbi jak TIR. Kable sie po prostu utlenily i polamaly. Przy okazji odkrylem, ze urwany (po prostu pekl) byl kabel od wentylatora chlodnicy i czujnika temperatury chlodnicy - nie wiem odkad tak bylo ale pewnie od dawna. FAJNIE. Az sie boje grzebac dalej. AHA - ruszylem tez przez przypadek kontroler od swiec zarowych i pol godziny zastanawialem sie czemu auto nie chce zapalic... Pewnie przy nim kable tez koncza swoj zywot. Jesli po przekreceniu kluczyka nie swieci ci sie kontrolka swiec zarowych to to bedzie to. Ten kontroler to taki czarny prostokat przed skrzynka z bezpiecznikami - po prawej stronie od akumulatora patrzac na silnik z przodu.
Jak to silnik nie lubi mycia
Wiolki silnik wprost uwielbia, tylko trzeba go myc tam gdzie mozna i nie na goracy blok
Preparaty usuwajace tluszcze, smary i oleje tez trzeba ladowac tam gdzie mozna, a nie np. na mostek alternatora - bo potem gnije i umiera.
Taka procedure wykonywalem juz okolo pieciu razy w 200 mojej mamy i okolo trzech razy 220 SDi Wiolki
A zeby nie powtarzac procedury zbyt czesto, warto sobie zamontowac od spodu oslone silnika.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Rover śmiga aha w tym silniku nie ma blokady zapłony bo kurde ponad 5,5 tys obrotów kręci i jeszcze nie koniec mój scenic 4,7 i odcina jak jest u was??no i jeszcze jedno jak postoji na dworze to trzeba go długo kręcić jak jest ciepły to odpala odrazu to świece czy może cos innego??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum