Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Przekręcona kierownica w pozycji neutralnej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 22:36
[R400] Przekręcona kierownica w pozycji neutralnej
Autor Wiadomość
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:28   [R400] Przekręcona kierownica w pozycji neutralnej
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995

jaka przyczyna przesuniecia kola kierownicy w stanie neutralnym o kilka stopni kątowych w prawo - czy może to być skutek ustawiania zbierzności na niezablokowanej kierownicy czy jakiś inny powód - proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 22:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:44   

Przestawienie kierownicy na wielowypuście (mało prawdopodobne bo byłaby duża różnica) albo przy ustawianiu zbieżności coś się przesunęło :(
Zablokowanie kierownicy nie ma nic wspólnego z tym, bo nie ma przepisu, żeby kierownica musiała być prosto przy zablokowaniu :P
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 15:37   

fearless a nie wymieniałeś przypadkiem, którejś z końcówek kierowniczych ? :wink:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 25, 2008 16:21   

tak była wymieniana właśnie z prawej strony i był wymieniany przegub - a po tym była robiona zbieżność.....czy to może być spowodowane wymianą końcówki?? czy może jakimś uderzeniem lub zgiętym wachaczem ??
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 16:31   

fearless napisał/a:
tak była wymieniana właśnie z prawej strony i był wymieniany przegub - a po tym była robiona zbieżność.....czy to może być spowodowane wymianą końcówki?? czy może jakimś uderzeniem lub zgiętym wachaczem ??
Nic nie można wykluczyć, ale jeśli przed wymianą było okay, to właśnie przez brak zblokowania kierownicy przy ustawianiu zbieżności kierownica się przekręciła.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 23:08   

zablokowana kierownica nigdy nie jest prosto, przy ustawianiu zbieznosci kierownica jest ustawiona "na oko" diagnosty, ale to zazwyczaj nie jest najzlej ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 23:13   

sTERYD napisał/a:
zablokowana kierownica nigdy nie jest prosto
Ja nie mówię o blokadzie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, tylko o blokadzie przez mechanika przed regulacją zbieżności ;)
 
 
JohnnyB 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lut 26, 2008 07:58   

to w takim razie jaka rada jest co teraz zrobic zeby bylo prosto??
ten sam problem mam u siebie i czasami to denerwuje ze kierownica nie jest prosto
 
 
 
ploomy 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 157
Skąd: Legionowo



Wysłany: Wto Lut 26, 2008 11:26   

U mnie na geometrii facet też nie spisał się najlepiej, ale stwierdziłem, że wyprostowanie kierownicy zostawię mu na następną wizytę. W sumie mocno to nie przeszkadza :wink:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lut 26, 2008 11:50   

JohnnyB napisał/a:
to w takim razie jaka rada jest co teraz zrobic zeby bylo prosto??
Trzeba podjechać na ustawienie zbieżności i zaznaczyć mechanikowi, że kierownica ma być prosto. Jeżeli geometria samochodu jest ok, to nie będzie z tym problemu.
 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Lut 26, 2008 20:26   

Ha, ja dzisiaj (w końcu) byłem na geometrii i mechanik ustawił kierownicę "wedle siebie", zblokował tym śmiesznym urządzeniem blokującym i spytał czy w takim położenie kierownica może zostać. Wsiadłem, zobaczyłem, potrzymałem i było prosto. Czyli wszystko odbyło się jak należy. Zwróc uwagę na to mechanikowi.
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400] regulacja pozycji nawiewu
rapek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 19, 2012 23:09
sTERYD
Brak nowych postów [R400] Pokrętło nawiewu - zmiana pozycji
rapek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Maj 16, 2012 08:57
Adrian
Brak nowych postów [R45 2.0 V6] Przekręcona śruba wstecznego w automacie
dawidsass Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Wrz 29, 2012 18:54
dawidsass
Brak nowych postów [R400] Kierownica
Finveg Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Mar 05, 2015 18:11
Finveg
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]Kierownica z R400 do R45
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 17, 2012 11:08
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink