Wysłany: Sob Lut 23, 2008 22:40 [R620] Serwis Opolskie ew Wro lub KTW
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Po kilku miesiecznym rozstaniu wróciłem do roverka serii 600 lecz tym razem SDI. Jako że dobrze wspominam wersję benzynową ( poza spalaniem ),po przygodach z roverkiem 75 (piękne auto lecz duzo bardziej awaryjne ) postanowiłem wrócic do 600tki. Mam juz autko i musze w nim zrobic następujace rzeczy.
1) Wymiana tarcz, klocków przód plus wymiana osłon tarcz przód.
2) Uszczelnienie turbiny plus podpiecie pod kompa.
3) Wymina łozyska lub kompletnego sprzęgła na postoju lekko trzeszczy
4) Wymiana świec żarowych ( na zimnym silniku szarpie ) Potem działa idealnie
5) Wymiana płynów filtrów i oleju.
6) Wymiana zarówek w panelu sterowania nawiewiem plus w zegarku.
Pytanie a raczej pytania to.
Gdzie w Opolu ewentualnie wrocławiu lub na ślasku znajdę godny polecania warsztat znający się na roverkach szczególnie w wersji diesel.
Czy wymiana tarcz z przodu jest jakimś kłopotem ( czytałem gdzieś iż mozna uszkodzić łożysko). Jakie tarcze i klocki kupić - może jakies sugestie?
Jak dobrać się do żarówek Panelu sterowania nawiewem plus do zegarka - czy trzeba demontować cały tunel środkowy?
Z góry dziekuje z odpowiedzi. Pozdrawiam - Grzegorz.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 13:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 22:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do zarowek nawiewu musisz niestety zdjac tunel srodkowy, odkrecic kazdy panel z osobna i lekko odchylic aby nie zerwac linki. W nawiewach sa zarowki T5 a w zegarku R5 z cokolikiem
CZekam na dalsze odpowiedzi ale coś czuje ze chyba wybiorę sie do fachowca. Czy używał ktos zamienników ledowych? Jak z trwałością i jasnośćia świecenia?
W nawiewach sa zarowki T5 a w zegarku R5 z cokolikiem
Pamiętasz może ile tych T5 jest w nawiewach ? I jaka żarówka jest w popielniczce ?
Pomiędzy pierwszym kółeczkiem a drugim jedna, pomiędzy drugim a trzecim druga...
Guziki od klimy itp. oświetla jedna R3 9mm podstawa...
A panel sterownia szyb i przełączniki koło licznika oświetla R3 7mm...
Zapalniczke i popielniczke podświetla T5...
React napisał/a:
CZekam na dalsze odpowiedzi ale coś czuje ze chyba wybiorę sie do fachowca. Czy używał ktos zamienników ledowych? Jak z trwałością i jasnośćia świecenia?
Ja mam u siebie LEDy - niebieski licznik, przełączniki wokół licznika, obwódka wokół kluczyka i popielniczka, reszta czerwona... Spisują się dobrze tylko zrobiłem błąd kupując walcowane bo dają światło w jednym kierunku a są potrzebne owalne gdzie rozpraszają światło, i tym się kieruj bo nie będzie zadowolony z efektów...
Bardzo chętnie zerknał bym na taki manual. Jak miałem pierwszego r620 si to rozgrzebałem ten tunel pamietam ze tam była jakas srubka w oklicach ręcznego nie do odkręcnia. Większosc zarówek ledowych to walce , cieżko znaleść odpowiednie rozmiary rozpraszające światło... Masz jakies info gdzie takowe znaleść?
Koło ręcznego nie ma śrubek tylko są spinki metalowe które wyskakują po podważeniu. Na dole przy podłodze z obydwu stron jest śrubka w rogu panelu środkowego... Należy odsunąc fotel maksymalnie do tyłu i ją odkręcić z jednej jaki z drugiej strony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum