Witam serdecznie!
Jestem tu nowy Jestem bardzo szczesliwym posiadaczem rovera 216 cabrio z rocznika 1993. Mam pare pytan zwiazanych autkiem. Jest to w ogole moj pierwszy samochod i prosze na mnie nie krzyczec jak nie bede wiedzial jakis podstawowych rzeczy.(moge za to pomoc w sprawach zwiazanych z motocykalami japonskimi). W takim razie przejdzmy do konkretow.
Zrobilem moim roverkiem juz chyba dobrze ponad 3000km od zakupu jestem na prawde zachwycony i wszystkim moge polecic ta marke. Czas teraz chyba na dopieszczanie. Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze? Przy skrecaniu (kierownica skrecona do oporu) slychac lekkie "grzechotanie". Wczesniej tego nie bylo. Kolejna sprawa to piszczca rolka, ciezko mi ja zlokalizowac czy to ta przy alternatorze czy jakas inna ?!(pasek wyglada na caly). Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?
Wiec podsumowujac ile kosztowalaby wymiana (pasek + rolka). Wymiana sprzegla+same sprzeglo(bo juz sie konczy) i tego czegos co puka Jestem troche przewrazliwiony na rozne dzwieki. I prosze o polecenie czegos w okolicach lub samej Warszawie, bo jedyny serwis jaki znam to ten na bokserskiej.
Pozdrawiam serdecznie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 22:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze?
Równie dobrze mogą to być tarcze hamulcowe, krzywe półosie, niewyważone koła...
Ja bym sprawdził grubość tarczy.
soprano napisał/a:
Przy skrecaniu (kierownica skrecona do oporu) slychac lekkie "grzechotanie".
Kiedy wymieniałeś płyn w układzie wspomagania?
Cytat:
Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?
Skąd dobiega ten zgrzyt?
soprano napisał/a:
Wiec podsumowujac ile kosztowalaby wymiana (pasek + rolka). Wymiana sprzegla+same sprzeglo(bo juz sie konczy) i tego czegos co puka
Zobacz sobie ceny części na www.tomateam.pl
Wymiana pasków to pewnie koszty rzędu kilkudziesięciu PLN, natomiast wymiana sprzęgła do robota od ok. 200-250PLN w górę.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
soprano napisał/a:
Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze?
Równie dobrze mogą to być tarcze hamulcowe, krzywe półosie, niewyważone koła...
Ja bym sprawdził grubość tarczy.
Gadalem z kolega powiedzial ze to prawdopodobnie drażki. Bo kola wymienialem jakis czas temu i wywazalem.
Cytat:
Kiedy wymieniałeś płyn w układzie wspomagania?
Plyn w normie
piter34 napisał/a:
Cytat:
Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?
Skąd dobiega ten zgrzyt?
Cieżko okreslic wydaje mi sie ze z pod maski. Ktos kiedys powiedzial mi ze moga to byc wibracje od katalizatora?!
A nawiazujac do wymiany rozrządu to krzykneli 1000zl +vat na bokserskiej, wiec ich wysmialem i wyszedlem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum