Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 216i Cabrio] dopieszcznie, sprzeglo, dziwne dzwieki.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sob Sty 22, 2011 18:12
[Rover 216i Cabrio] dopieszcznie, sprzeglo, dziwne dzwieki.

ceny robocizny, czesci, ogolnie dopieszczanie po zakupie :)
Autor Wiadomość
soprano 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 14, 2008 22:41   [Rover 216i Cabrio] dopieszcznie, sprzeglo, dziwne dzwieki.

Witam serdecznie! :)
Jestem tu nowy :) Jestem bardzo szczesliwym posiadaczem rovera 216 cabrio z rocznika 1993. Mam pare pytan zwiazanych autkiem. Jest to w ogole moj pierwszy samochod i prosze na mnie nie krzyczec jak nie bede wiedzial jakis podstawowych rzeczy.(moge za to pomoc w sprawach zwiazanych z motocykalami japonskimi). W takim razie przejdzmy do konkretow.

Zrobilem moim roverkiem juz chyba dobrze ponad 3000km od zakupu jestem na prawde zachwycony i wszystkim moge polecic ta marke. Czas teraz chyba na dopieszczanie. Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze? Przy skrecaniu (kierownica skrecona do oporu) slychac lekkie "grzechotanie". Wczesniej tego nie bylo. Kolejna sprawa to piszczca rolka, ciezko mi ja zlokalizowac czy to ta przy alternatorze czy jakas inna ?!(pasek wyglada na caly). Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?

Wiec podsumowujac ile kosztowalaby wymiana (pasek + rolka). Wymiana sprzegla+same sprzeglo(bo juz sie konczy) i tego czegos co puka :) Jestem troche przewrazliwiony na rozne dzwieki. I prosze o polecenie czegos w okolicach lub samej Warszawie, bo jedyny serwis jaki znam to ten na bokserskiej.

Pozdrawiam serdecznie
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 14, 2008 22:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 18, 2008 16:31   

soprano napisał/a:
Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze?

Równie dobrze mogą to być tarcze hamulcowe, krzywe półosie, niewyważone koła...
Ja bym sprawdził grubość tarczy.

soprano napisał/a:
Przy skrecaniu (kierownica skrecona do oporu) slychac lekkie "grzechotanie".

Kiedy wymieniałeś płyn w układzie wspomagania? :P

Cytat:
Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?

Skąd dobiega ten zgrzyt?

soprano napisał/a:
Wiec podsumowujac ile kosztowalaby wymiana (pasek + rolka). Wymiana sprzegla+same sprzeglo(bo juz sie konczy) i tego czegos co puka

Zobacz sobie ceny części na www.tomateam.pl
Wymiana pasków to pewnie koszty rzędu kilkudziesięciu PLN, natomiast wymiana sprzęgła do robota od ok. 200-250PLN w górę.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
soprano 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 14:12   

piter34 napisał/a:
soprano napisał/a:
Przy hamowaniu z duzych predkosci telepie mi kierownica. To chyba drążki kierownicze?


Równie dobrze mogą to być tarcze hamulcowe, krzywe półosie, niewyważone koła...
Ja bym sprawdził grubość tarczy.


Gadalem z kolega powiedzial ze to prawdopodobnie drażki. Bo kola wymienialem jakis czas temu i wywazalem.

Cytat:
Kiedy wymieniałeś płyn w układzie wspomagania?


Plyn w normie :)
piter34 napisał/a:
Cytat:
Kolejna sprawa jak roverek sie nagrzeje do temperatury "roboczej" przy dodawaniu gazu(lub schodzeniu z obrotow) w okolicach 3 tysiecy pojawia sie zgrzyt(nie ma to wplywu na obroty, wszystko odbywa sie plynnie). Odglos ten przypomina cos takiego jakby blacha szorowala przez chwile o asfalt. Co to moze byc?


Skąd dobiega ten zgrzyt?


Cieżko okreslic wydaje mi sie ze z pod maski. Ktos kiedys powiedzial mi ze moga to byc wibracje od katalizatora?!


A nawiazujac do wymiany rozrządu to krzykneli 1000zl +vat na bokserskiej, wiec ich wysmialem i wyszedlem.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 16:32   

soprano napisał/a:
Gadalem z kolega powiedzial ze to prawdopodobnie drażki.

Ja sugeruję coś innego ;-)

soprano napisał/a:
Ktos kiedys powiedzial mi ze moga to byc wibracje od katalizatora?!

Ja bym prędzej obstawiał tzw. łącznik elastyczny w układzie wydechowym.

soprano napisał/a:
A nawiazujac do wymiany rozrządu to krzykneli 1000zl +vat na bokserskiej, wiec ich wysmialem i wyszedlem.

Słusznie...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
soprano 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 17:12   

a za samo sprzeglo zazyczyli sobie 620zl netto, wiec tez cena z kosmosu, wymiana 500 netto!


piter34 napisał/a:
soprano napisał/a:
Gadalem z kolega powiedzial ze to prawdopodobnie drażki.


Ja sugeruję coś innego


a co sugerujesz? :)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 25, 2008 14:15   

soprano napisał/a:
a co sugerujesz? :)

Przecież napisałem. :roll: ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 25, 2008 16:25   

Piter sugeruje krzywe tarcze hamulcowe. Ja tez to samo sugeruję ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
soprano 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 25, 2008 21:06   

piter34 napisał/a:
soprano napisał/a:
a co sugerujesz? :)

Przecież napisałem. :roll: ;-)



dzieki :) ale sie zakręciłem :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 95r. Cabrio] LPG - Troszke dziwne zachowanie.
f1x Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Mar 15, 2010 16:54
f1x
Brak nowych postów [216i Cabriolet 92'] Pisk przy skręcaniu
King_Crimson Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Wto Sty 05, 2010 17:35
King_Crimson
Brak nowych postów [R200 cabrio] Szyba przednia 200 Cabrio
Czy pasuje od zwykłego kanciaka?
Kysior Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Cze 18, 2009 10:51
Kysior
Brak nowych postów [Rover 216 cabrio] Demontaż tylnego zderzaka
snejki81 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Czw Cze 08, 2017 22:28
Harry
Brak nowych postów [Rover 214i Cabrio] Tylne boczki.
Jak zdemontować?
f1x Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Lut 07, 2010 22:44
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink