Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?
Autor Wiadomość
przemek101 



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 27
Skąd: Irlandia



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 17:22   [R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

witam

ostatnio pocinalem sobie na trasie ( pierwszy raz od kad mam roverka) i po przekroczeniu 130/140 km/h zaczalem odczuwac trzepanie kierownicy, udalo mi sie jeszcze rozpedzic do 170 ale wrazenia z jazdy staly sie totalnie nieprzyjemne. Co to moze byc, prosze o jakies porady, bo po miescie jest ok ale szybsza jazda jest meczaca, a chcialbym sprawdzic ile moze max poleciec.

pozdro
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 29, 2007 17:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 17:44   

1. Któraś opona bije
2. Felgi do wywarzenia

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 6:44 pm ]
Kolega tak miał w GSI :razz:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Golab33 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 127
Skąd: Zbójno



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 18:07   

No wiec mowi ci to policjant:
-w polsce 130 normalnie sie nie jezdzi chyba ze na autostradzie :P
- a tak serio to jak kolega wyzej kola do wywarzenia
PoZdRo
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 19:07   

Zrób co koledzy napisali a jezeli będzie z tym dalej problem no to układ kierowniczy do sprawdzenia.

Jakie są dopuszczalne prędkości w Irlandii?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 19:28   

Ale żeście sie czepili tych prędkości. Mogę się założyć że każdy sobie kiedyś wdepną :mrgreen: Nawet i starsi ludzie lubią docisnąć Jak mój dziadek :mrgreen: Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie??? :razz: No właśnie :twisted:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 19:35   

Adrian355 napisał/a:
Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie???

Przecież koledzy żartowali.
A tak poważnie to przekroczenie w twoim wypadku następuje już kiedy jedziesz swoim R jako kierownik. :lol:

A żeby nie było całkiem OT to do autora: Sprawdź opony czy nie ma bąbli pęknięć itp + felgi czy nie są krzywe ew. wyważyć
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 19:45   

Adrian355 napisał/a:
Ale żeście sie czepili tych prędkości. Mogę się założyć że każdy sobie kiedyś wdepną Nawet i starsi ludzie lubią docisnąć Jak mój dziadek Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie??? No właśnie


Taaaaaa. Jakies dwa tygodnie temu na A4 doszedlem do 200km/h :mrgreen: , licznik szedl dalej, ale niestety musialem zwolnic

Co do usterki, to zgadzam sie z przedmowcami
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
przemek101 



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 27
Skąd: Irlandia



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 23:45   

z ta predkoscia to tylko w celach naukowych oczywiscie :mrgreen:

a poza tym to moj tata tez jest policjantem tylko juz na emeryturce, takze pozdro dla wszystkich strozow prawa :wink:

odnosnie ograniczen to tu w Irlandii jest do 120 na autostradzie, ale drogii jakies takie prostsze, wiec az sie prosi zeby pocisnac, no ale ze wzgledu na to telepanie kierownicy to ciezko tak jechac, ale mysle, ze jak wywaze kola to sie poprawi, bo opony i kierownica sa wporzadku i zadnych babli nie ma.

aha jeszcze moj kolega sugerowal ze moze byc cos na wahaczach, czy cos w tym stylu, a brat cos mowil o zbieznosci kol (czy to nie to samo co wywazenie czasem?), bo mial tak samo.Sorry za zle nazewnictwo ale to moje pierwsze autko (od 3 tygodnii) i dopiero sie wkrecam w technikalia.

PS. dzieki za szybkie odpowiedzi, to forum jest zajebiste :grin:

pozdro dla wszystkich roverkowiczow
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sie 30, 2007 08:05   

przemek101 napisał/a:
brat cos mowil o zbieznosci kol (czy to nie to samo co wywazenie czasem?)

bynajmniej :cool:
zbieżność to ustawienie kół pod odpowiednim kątem do osi samochodu.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Sie 30, 2007 10:16   

Ja u siebie miałem podobny problem.
1. Kupiłem felgi które nie "siadają" na piaście dobrze - po założeniu pierścieni centurjących jest dobrze.
2. Przeciwwaga na półosi poluzowała się i przesunęła do środka samochodu (no i zaczęła obcierać). - odrobina sikafleksu zrobiła robotę.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 18:31   

Kozik napisał/a:

2. Przeciwwaga na półosi poluzowała się i przesunęła do środka samochodu (no i zaczęła obcierać). - odrobina sikafleksu zrobiła robotę.


Jak moge zlokalizowac wspomniana przeciwwage na półosi i gdzie powinna być prawidłowo ?

z góry dzięki,
Mariusz
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 18:33   

Wina leży po stronie opon ewentualnie felg
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 400] Dlaczego zgasł i dlaczego teraz nie odpala.
Arn0ldS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Sie 25, 2013 09:25
mcjg
Brak nowych postów [420 SDi] Nie wchodzi powyżej 2 tys. obrotów
Drill Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 18, 2011 20:03
Gość
Brak nowych postów [MG ZS 1.4 2004r.] Nie rozpedza sie powyzej 150 km/h.
przemek101 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Kwi 20, 2010 08:03
przemek101
Brak nowych postów [R45] Nie wchodzi powyżej 4000 obr.
obroty silnika
barwaldi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Wrz 20, 2007 18:24
Brt
Brak nowych postów [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
lukasz17 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Sie 24, 2012 18:38
lukasz17



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink