Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 13:50 SOLVED [R200 2,0SDi 99r] Nie chce odpalic
Wiatm.
Kupiłem własnie pierwszego w swoim zyciu Rovera i odrazu mam problem
Jest to Rover 220 diesel 105 km z 99roku
a problem jest taki ze nie chce mi odpalić. wczoraj z rana bardzo długo krecił i wkoncu zapalił dzis rano zapalił prawie od pierwszego natomiast jak postał około 4 godziny nie chce odpalić wogóle. Krecił az słyszałem ze pada akumulator. Co to moze byc??
z góry dziekuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez giewu Pią Kwi 11, 2008 11:30, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 13:56
Wypadałoby przed zadaniem tego pytania poczytać trochę na stronie klubowej
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#49
Sprawdź to co tam napisano i podziel się spostrzeżeniami. Jak nie uda się prosto rozwiązać problemu będziemy szukać dalej.
Wybacz ale jestem tu nowy i jeszcze nie ogarniam wszystkiego na samym forum szukałem i nic nie znalazłem
thef napisał/a:
Sprawdź to co tam napisano i podziel się spostrzeżeniami. Jak nie uda się prosto rozwiązać problemu będziemy szukać dalej
To raczej nie bedzie nic z tych rzeczy poniewaz jak juz odpali to ni kopci ani na czarno ani na biał. równiutko pracuje i nawet przy ostrym przegazowaniu nie kopci.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 14:17
Na forum jest mnóstwo takich tematów jak Twój . Wybaczam, ale chcę też zaszczepić w Tobie od początku korzystanie z wiedzy już spisanej . Kopceniem bym się nie przejmował, bo różnie z tym bywa. Sprawdź oporność tych świec, przekaźnik czy jest w porządku, z komputerem i ustawianiem kąta wtrysku sie na razie wstrzymaj. Możesz też spróbować zrobić przed odpaleniem pewną rzecz, a mianowicie przed każdym odpaleniem zimnego silnika podpompować paliwo gruszką ręczną, tą przed filtrem paliwa i sprawdzać przez kilka dni czy autko będzie normalnie odpalać. Możesz ją też zdjąć zupełnie i zastąpić przewodem paliwowym.
[ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 15:20 ]
PS. Skoro to jest silnik 105 KM to ma oznaczenie SDi, popraw to w temacie i najlepiej dopisz też w profilu, bo 220 D ma 86 KM i inną pompę wtryskową i może to kogoś zmylić przy udzielaniu wskazówek.
kubek21 [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 16:23
Juz doszedłem co jest nie tak. Nieszczelność układu paliwowego a dokładniej malutka dziurka na przewodzi przy filtrze paliwowym. Teraz pali idealnie.
Yassu [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 19:14
Gratulacje w zlokalizowaniu samoczynnie przyczyny tej usterki
Tak poza tematem na klapie masz 220 czy 200 :O Od 1998 oznaczenia zmieniły się na klapie na 200, 400, 600...
Pozdrawiam
kubek21 [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 20:37
na klapie mam pozdejmowane oznaczenia mam tylko mały napis "prestige cars"
Yassu [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 21:38
W każdym bądź razie witam kolejnego srebrnego Roverka
Pozdrowienia i szerokości życzę
kubek21 [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 20:36
no dzieki kolego.
i to dosłownie kolejnego bo to wogołe nowy nabytek sprowadzony z Włoch.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum