Witam wszystkich. Fajne forum, już mi pomogło posprawdzać co i gdzie.
Muszę to napisać jestem zachwycony R75 i nie mogę się opamiętać ,
obiecałem kuzynowi że napiszę jego wrażenia: przejechał się moją maszyną i powiedział że jazda R75 jest jak lot w kosmos promem kosmicznym po prostu boska . (zawodowy kierowca tira posiadacz Mitsubishi Carisma usportowionego)
ja też tak myślę .
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 20:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tom214Si [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 23:24
sknerko napisał/a:
Muszę to napisać jestem zachwycony R75 i nie mogę się opamiętać
spox, na tym Forum to normalka
Gratuluję i pozdrawiam!
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 11:25
Heh..no witaj.
To ja dorzuce przy okazji swoją historie.
Byłem na swieta u rodziniki i u kuzyna, który pracuje w Mlada Boleslav w Skodzie na montarzu. Wystawili i m ostatnio do oglądu nowa Superbe i w trakcie naszej wizyty swiatecznej piał cały czas z zachwytu nad tą Superbą. Wreszcie zajarzył, ze przyjechałem nowym autem..no to idziemy ogladać.
Efekt...oniemiał, zaczał sie wydzierać jak by traume przezywał, ciągle "o ja pierd... o kur...ale furaaaa" Nie pytajcie co działo się jak mu sie dałem bujnąć...ogólnie najbardziej cywilizowane jego stwierdzenie było takie, ze teraz to się czuje jak prezes Skody a nie pracownik montazu...no i...wyleczył się z Superbe błyskawicznie Stwerdził, ze Superba mimo że nowa to przy R75 w kazdym calu jest badziewiasta i prostacka Lima dla Jozina
Ja tam uwazam - im wiecej jezdze ZT - ze to auto wcale takie super w prowadzeniu nie jest.
Trzyma sie drogi, twardy optymalnie jest ale... brakuje mu paru nowinek technicznych. Nie wiem czy z opcja kontroli trakcji tez go tak po drodze wozi, ale bez wlasnie takie mam odczucia czasami jakby chcial mi uciec nie tam gdzie ja bym chcial zeby on pojechal
Moglby sie lepiej zbierac i byc pare kilo lzejszy... Moglby tez miec z tylu wiecej miejsca ale...
nikt obojetnie obok niego nie przejzedza. Zawsze ludzie zawiesza oko z wyrazem na twarzy "Co to?!?" I co by skody nie robily, to jednak R75/ZT linie nadwozia ma ponadczasowa I jesli nie bede musial to nie chce go zamieniac na zaden inny
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wiesz MaReK, takie systemy i inne rzeczy to tylko rozleniwiają....
żeby jeździć sporotwym wózkiem to czeba umić
taki jaguar E-type nie miał żadnych systemów, lekki był jak jasny gwint, silnik z przodu napęd na tył, a nie raz i nie dwa wygrał le-mans
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Kiedys kola byly drewniane...
Trzeba tych udogodnien rozwaznie uzywac
Ale ja mowie o tym, ze bardzo go wozi na niewielkich nierownosciach.
Np. tarka na drodze po jednej stronie i juz go trzeba mocno kontrolowac zeby
jakis oberek sie nie trafil.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum