wiesz ze strumienica w miejscu katalizatora sprzyja wydmuchaniu uszczelki pod głowica?? wiele takich tematów w necie jest. Jak juz stosowac to w miejscu srodkowego tlumika
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Trochę mi się nie podoba końcówka wydechu. Nie lubię takich podniesionych, bo to wygląda jak lejek Ale to jest kwestia gustu Najważniejsze jest to, że Tobie się podoba. W przypadku zmiany wydechu zgodnie z tym, co napisałeś, powinno być głośniej. Sprawdzałeś w trasie?
Zgadzam się z emesem. Mi do R600 bardziej pasują dwie dyskretne okrągłe tutki - teraz mam od jakiejś Hondy (dwie okragłe i troche lejkowate w przekroju podłużnym, ale położone poziomo) i i tak wydają mi się za duże.
Ale i tak nic nie pobije wydechu, z którym kupił R600 SDi kolega, który był na spocie w Toruniu - dwie prawie okrągłe (troche owalne) "tutki" zagięte do góry, ale do każdej można było włożyć małego arbuza.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum