Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam
mam takie pytania:
1.Jak powinny być podłączone kable zapłonowe do cewki w silniku 20T4?
kolejność zapłonu to podobno 1-3-4-2, a ja w cewce mam podłączone 1-2-3-4 patrząc na cewkę i idąc w prawą stronę, tak auto odpala.
2: miałem podłączone auto pod KTS'a ale nie mógł nawiązać połączenia, co może być tego przyczyną? ( elektryk sprawdzał instalację od komputera do bezpieczników i podobno wszystko jest ok)
3. jak w inny sposób niż poprzez podpięcie go do komputera można sprawdzić czy ma jakieś błędy? (nie mam kontrolki check engine)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 23:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 28, 2008 18:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ty masz zapłon bezkopułkowy, więc u Ciebie nie da się wprost wypatrzeć po podłączeniu kabli który cylinder odpala pierwszy.
skoro tak podłączony pali, to znaczy, że jest dobrze
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum