Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Witam, czy ma ktoś z Was wiedzę na temat wymiany poduszek tylnych wzdłóżnych wahaczy w ROVERku 618i, tzn czy po ich wymianie trzeba ustawić zbieżność tylnych kół lub przeprowadzić jakąś inną regulację?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 23:27, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 21:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiesz, to chyba się nazywa tuleja metalowo-gumowa. Ma ona zewnętrzną średnice 72mm a wewnętrzną 12mm. Przez ten mniejszy otwór przechodzi śruba M12 mocująca wahacz do karoserii od strony przedziału pasażerskiego. Jakbyś patrzył na auto z boku ( na tylne lewe koło) to ten element jest z lewej strony tego koła. Mam nadzieję że teraz wiesz o co mi chodzi.
ZTCW to zbieżność trzeba ustawiać po każdej operacji wykonywanej w zawieszeniu (również wymiana tulei wahacza) i układzie kierowniczym
Ktoś inny się wypowie?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
ZTCW to zbieżność trzeba ustawiać po każdej operacji wykonywanej w zawieszeniu (również wymiana tulei wahacza) i układzie kierowniczym
Potwierdzam - wymiana zużytych elementów w układzie zawieszenia musi zakończyć się badaniem zbieżności. Ja wymieniłem tylko jedną tuleje i już były odchyłki w zbieżności.
Nawet słyszałem opinie o kontroli zbieżności na początek każdego nowego sezonu np. po zimie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum