Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 15:23
Dam-Kam napisał/a:
Koledzy mam pytanie - zaglądałem dziś do zbiorniczka z płunem do sprzęgła i zauważyłem coś takiego:
jeszcze ~miesiąc temu nie było tego syfu Co do poziomu to poziom się nie zmienia bo raz na ruski rok zaglądam do zbiorniczka i zawsze tyle było. Ten płyn odessałem, wyczyściłem zbiorniczek i zalałem nowym DOT4. Wiecie skąd ten syf się zrobił? Wy też tak macie?
Dam-Kam i jak nowy płyn? U mnie po przejechaniu 400km na nowym wysprzęgliku mam to samo. W serwisie Land Rovera powiedzieli mi, że może wypłukuje się "fabryczna konserwacja".
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 15:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Gru 30, 2009 20:29
Boncky masz może możliwość sprawdzenia czy czasami lepszym rozwiązaniem od pompki BMW będzie pompka od Sprintera. Widać że mocowanie ma również podobne.
Boncky masz może możliwość sprawdzenia czy czasami lepszym rozwiązaniem od pompki BMW będzie pompka od Sprintera. Widać że mocowanie ma również podobne.
w pracy jeżdże sprinterem 03r już dawno patrzyłem na pompe ,jest lepiej rozwiązany sam mechanizm wciskania tłoka i dlatego chodzi jak masełko,mocowanie srub jest troche inny,niepamietam dokładnie latem to oglądałem może o innym modelu mówisz
Boncky, a Ty sam regenerujesz te pompki czy musisz oddawac do jakiegos zakladu?
I skad brales uszczelki? No i najawazniejsze, czy zeby wymienic ten ostatni uszczelniacz,
do ktorego dotarles po obcieciu zawroka, trzea koniecznie niszczyc pompke czy mozna
go wymienic na pompce?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Boncky, a Ty sam regenerujesz te pompki czy musisz oddawac do jakiegos zakladu?
I skad brales uszczelki? No i najawazniejsze, czy zeby wymienic ten ostatni uszczelniacz,
do ktorego dotarles po obcieciu zawroka, trzea koniecznie niszczyc pompke czy mozna
go wymienic na pompce?
Pozdrawiam,
Robię to z ojcem na zakładzie. Pompkę trzeba zdemontować i rozbebeszyć tłoczek, zrobić nowy i poskładać, uszczelki dobrane ( mam dostęp do setek rodzajów)
Ja skorzystam chetnie.
Odgrzebie swoje dwie pompki i jedna z nich Ci wysle.
Dlugo juz jezdzisz na regenerowanej?
Sa jakies roznice?
Pozdrawiam,
podeślij, ja zrobiłem już ponad 10k i żadnych problemów, pompka pracuje jak nowa, ten sam opór. Wymęczyłem ją bardzo mocno na początku wysprzęglaniem i nie było żadnych problemów, jestem mega zadowolony, żałuje że nie zacząłem od tego jak zaczynała padać...
podeślij, ja zrobiłem już ponad 10k i żadnych problemów, pompka pracuje jak nowa, ten sam opór. Wymęczyłem ją bardzo mocno na początku wysprzęglaniem i nie było żadnych problemów, jestem mega zadowolony, żałuje że nie zacząłem od tego jak zaczynała padać...
Nie wiem czy nie powinno sie umiescic Ciebie jako warsztat na stronie i do artykułow dokleic kontakt z Toba jako z osoba odpowiedzialna za regeneracje pompki.
Nie bardzo widze uzywanie allegro wtedy, ale przeciez Tobie to nie robi roznicy?
Musze to obgadac z władzą
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Boncky, a niemozesz sprzedawać poprostu samych tłoków,po co wysyłać 2 razy,przeciesz obudowy pompy są takie same,no chyba ze jakieś części są potrzebne ze starego tłoka
Boncky, a niemozesz sprzedawać poprostu samych tłoków,po co wysyłać 2 razy,przeciesz obudowy pompy są takie same,no chyba ze jakieś części są potrzebne ze starego tłoka
problem polega na tym że potrzebuję fragment starego tłoka, dodatkowo druga sprawa to stan starej pompki, miałem już sytuację że pompka w środku miała bardzo głębokie rysy, i przepuszczała przez nie, tutaj już nic nie da się zrobić po a szlifem, ale to więcej zachodu niż zysku, dodatkowo zmienia to za dużo innych wymiarów, dlatego biorę całą pompkę sprawdzam ją i regeneruję i znowu sprawdzam, jeżeli jest już na totalnym wymarciu i zarysowana po prostu odsyłam.
Jakiś rok temu robiłem patent z pompą od BMW ale niestety troszkę krzywo była zamontowana i wygiął się tłok, nie mając czasu czekać na pompę od BMW kupiłem pompę do Rovera 75 LUKA, gostek na allegro sprzedaje niby pozbawione wady fabrycznej i tak ta pozbawiona wady fabryczne pompa zaczęła rzygać płynem po niecałych 13000 km dobrze że miesiąc przed końcem gwarancji. Teraz czekam na uznanie gwarancji. Nie polecam tych pomp LUK.
_________________ Rover 416 -> VW Golf IV -> MG ZT-T
Jakiś rok temu robiłem patent z pompą od BMW ale niestety troszkę krzywo była zamontowana i wygiął się tłok, nie mając czasu czekać na pompę od BMW kupiłem pompę do Rovera 75 LUKA, gostek na allegro sprzedaje niby pozbawione wady fabrycznej i tak ta pozbawiona wady fabryczne pompa zaczęła rzygać płynem po niecałych 13000 km dobrze że miesiąc przed końcem gwarancji. Teraz czekam na uznanie gwarancji. Nie polecam tych pomp LUK.
nic nowego, zregenerowałem kilkadziesiąt pompek, Ci którzy kupili zamienniki mają to samo, pompka cieknie jak oszalała. Często nie uznają reklamacji wysługując się "uszkodzeniem mechanicznym po przez nie prawidłowy montaż". Niestety te zamienniki są bardzo niskiej jakości wytrzymują między 5 a 30 tys km...
Wyślij mi orginał a Ci go zregeneruje, jeździ na tym już wielu.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 16:46
Pytam się tylko czy oryginał pompek to też AP jak pozostałe elementy sprzęgła.
Chcę się rozejrzeć w necie ile i gdzie można dostać oryginalną AP nie w kartoniku LUK, Sachs i odpowiednią marżą.
Docisk, tarcza i wysprzęglik oryginalnie są AP.
Niektórzy w ogłoszeniach piszą że LUK i Sachs to oryginalne sprzęgła w R75.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum