Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 15:48 [MGF] Felgi OZ Racing
Witam będę wdzięczny jak ktoś mi napisze jakie dane dot felg (takie jak powinny być seryjnie) musze przesłać aby podali mi modele do mojego autka, niestety chłopcy go nierozpoznali wiec jakiś rozstaw śrób czy cuś, szukałem ale nie znalazłem.
Z góry dzięki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 15:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 18:56
U mnie jest taki sam rozstaw i z przykroscia stwierdzam ze jedyne fegi jakie pasuja to 15" od Twojego samochodu Mozna jeszcze probowac dopasowac 4x98 od fiata, ja tak zrobilem i jakos dziala, chociaz czuc delikatne wibracje na kierze.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 04, 2008 16:43
Bardzo był prosił w takim wypadku o podanie namiarów na sklepy internetowe lub fizycznie w Krakowie gdzie będę miał jakikolwiek wybór. Z góry bardzo dziękuję.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 04, 2008 17:12
no ale 4x98 to nie będą pasować czy będą?!? to może mi ktoś wyjaśni co te oznaczenia określają?
ok juz wiem rozstaw szpilek, ale jak jest inny niż 4x95 to nie będą pasowały?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
to jest jedyna aukcja jaka kojarzę z felgami z takim rozstawem i jeśli koleś je jeszcze ma do dzwon bo jedynie w Anglii coś dostaniesz i pewnie dwa razy drożej wiec sie spiesz...
A ja mysle ze jedynym rozsadnym (choc dosc kosztownym) rozwiazaniem sa dystansy zmieniajace rozstaw np. takie:
http://www.mikesatur.com/...s_Adapters.html
Zmieniaja rozstaw na 4x114
Oczywiscie po zastosowaniutakich dystansow nalezaloby wyliczyc odpowiednie ET nowych felg
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Za dużo zabawy i kasy kupisz śruby pływające plus pierścienie centrujące bo pewnie bez tego sie nie obejdzie i będzie git. Koszt dobrych śrub to około 200zł a pierścieni 50zł. Ostatnio Kamil miał podobny problem z zakupem Felg do swojego 118 i z tego co pamiętał wziął 4x98 i chyba nie narzeka zresztą niech sam sie wypowie:)
ET to obsadzenie koła czyli najprościej mówiąc odległość miedzy środkiem felgi a piastą. Im mniejsze ET tym felga bardziej wystaje za obrys samochodu im większe tym bardziej idzie do wnętrza...
Ps jeśli zastosujesz dystanse ta odległość sie zmieni (dystans ma kolo 1-1,5 cm grubości)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Cze 05, 2008 23:58
Wezwany do tablicy, stawiam sie i wypowiadam
yhym, a no wiec tak: kupilem felgi 4x98, oraz plywajace nakretki od forda, okazalo sie ze felgi wchodza, ale pierscienie centrujace maja za mala srednice wewnetrzna, mimo ze kupilem takie jakie powinny byc, wiec kupilem o 1mm wieksze na wewnetrznej srednicy. Pierscienie pasowaly felgi tez weszly chociaz troche sie od szpilek porysowaly otwory, okazalo sie ze kolnierze w nakretach sa za duze i musialem je stoczyc o 1.5mm na srednicy. Teraz jest wszystko malinowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum