Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 21:58 Klapa bagaznika
Witam, poniewaz nie mam roverka pod reka, bedzie pewnie w srode ( amen ) to od tygodnia bawie sie klapa od bagaznika, dokladniej to druga sztuka. Postanowilem ja odchudzic maksymalnie, jak sie nie uda to trudno, pojdzie na smietnik. Z klapy zostalo wyciete wszystko, od srodka, procz zawiasow i kawalka gdzie siedzial zamek ( zamka tez brak ). Zamiast szyby wejdzie plexa, licze ze waga klapy powinny zejsc o jakas polowe, plus 10 punktow do lansu Narazie wyglada to tak :
Jutro mam zamiar pomalowac ja podkladem, a nastepnie w miejsce gdzie jest ta duza dziura i pare mniejszych dac wlokno szklane. Bede musial pokombinowac jak dorobic oswietlenie tablicy rejestracyjnej
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 21:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W przypadku Kamila, to już chyba raczej nie wchodzi w grę...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 21:10
No moje odchudzanie nie wchodzi w gre, raczej mnie interesuja nabieranie masy Zeby nie bylo malo nie waze bo troche ponad 90, ale docelowo chcialbym jakies 110 minac Co do klapy to robie to raczej z nudow w wolnej chwili, jakbym nic nie robil innego to bym ja skonczyl w dwa dni Boje sie tylko tego ze jak ja zamontuje to uszczelki nie beda sie z nia stykaly i woda bedzie sie lala do srodka, wiec glowne przymiary beda jak odbiore samochod, sprzeglo juz jest tylko jak zwykle nie moze isc zbyt latwo i okazalo sie ze albo docisk albo tarcza spieka jest krzywa troche
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 09:14
im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela
im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela
Z tego co wiem to im wyższy bieg tym sprzęgło ma lżej najbardziej dostaje przy ruszaniu z miejsca z wiadomych przyczyn. Problem wynika raczej z tego ze sprzęgło nie jest od tego silnika i ma swój przebieg plus dodatkowe obciążenie po swapie. Tarcz jest juz na pewno wyrobiona plus pewnie docisk jest za slaby...Standardowe sprzegiełko od 1,8 powinno spokojnie sobie poradzić nawet ze strzałem z nitro:) Do zobaczenia na drodze
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Cze 04, 2008 20:36
Niestety sprzeglo od 1.8 nie podejdzie do tej skrzyni, a pg1 zakladac narazie nie chce bo za duzo roboty. Sprzeglo bylo nowiutkie, kupione jakos w pazdzierniku od Tomiego, zalozone na poczatku tego roku, wiec dlugo nie pojezdzilo:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum