Wysłany: Wto Cze 17, 2008 12:35 [R 220 SDi 105 KM '99] pompa oleju - wymiana czy naprawa?
We wcześniejszym temacie pisałem o problemie z czujnikiem i finalnie z pompą oleju, w której ułamał sie gwint.
Mechanik mówi, że można spróbować to spawać ale powiedzcie czy to ma sens tzn. wg mnie to np. będzie później problem z wkręceniem czujnika
Druga rzecz - czy da się wymienić samą obudowę? W Rav'ie cała ta część opisana jest jako pompa oleju i nie bardzo widać, żeby była jakoś rozbieralna.
Rzecz trzecia - czy wymiana pompy wiąże się jakoś z ponownym ustawianiem rozrządu bo z opisu w Rave wynika (chyba że źle zrozumiałem), że trzeba zdjąć pasek rozrządu, rolkę i coś opisane jako "crankshaft timing gear" - nie wiem co to po polsku i boję się żeby później nie było problemu z ustwieniem rozrządu
Czwarte Co to jest "Woodruff key"?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 12:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ravic, ja bym wymienił pompę na Twoim miejscu, po zespawaniu, będziesz musiał nagiwnotwywać ten element, nie wiaodmo ile wytrzymają spawy tak naprawde i jaka będzie to robota, samej obudowy nie wymienisz bo to jest cała pompa olejowa z dwoma trybami i zaworami ciśnieniowymi, zresztą gdzie taka obudowe niby dostaniesz? Przy demontażu pompy owszem trzeba zdjąć pasek a co a tym idzie od nowa ustawiać rozrząd....
Wrazie gdybyś potrzebował pompy dzwoń do mnie 517 465 654
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum