Forum Klubu ROVERki.pl :: Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
Autor Wiadomość
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 22:02   

hawczyn napisał/a:
wkładke łatwij zamontowac i jest bezpiecznijsza


taaaa, jak seks z guma, ale przyjemnosc mniejsza :P
:twisted:
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 22:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 22:19   

:lol: :lol: :lol:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 00:18   

Hadess stożek może i da więcej powietrza ale ciągnie zwykle cieplejsze powietrze a jeśli uda sie go zamontować tak ze bierze zimne to za to zbiera więcej syfu... wkładka zapewnia czystsza eksploatacje plus dobra izolacje termiczna. Jak to powiedziałeś to jak seks z guma z prostytutka... skorzystasz i sie nie pobrudzisz :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 01:05   

dobryziom napisał/a:
Hadess stożek może i da więcej powietrza ale ciągnie zwykle cieplejsze powietrze a jeśli uda sie go zamontować tak ze bierze zimne to za to zbiera więcej syfu... wkładka zapewnia czystsza eksploatacje plus dobra izolacje termiczna.

Dobrze gada, dac mu wodki :mrgreen:
Cytat:
Jak to powiedziałeś to jak seks z guma z prostytutka... skorzystasz i sie nie pobrudzisz :rotfl:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 09:15   

dobry stozek nie zbiera duzo syfu :razz:

dobryziom napisał/a:
to jak seks z guma z prostytutka... skorzystasz i sie nie pobrudzisz

preferuje bezplatny seks, dlatego mam stozek :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 09:24   

HaDeSsS napisał/a:
dobry stozek nie zbiera duzo syfu :razz:

dobryziom napisał/a:
to jak seks z guma z prostytutka... skorzystasz i sie nie pobrudzisz

preferuje bezplatny seks, dlatego mam stozek :P


a kto powiedział że płatny hehe

może i dobry stożek nie zbiera dużo syfu ale jednak, co w wypadku sprężarki grozi rozwaleniem łopatek...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 09:29   

a to racja, dlatego do turbo trzeba montowac te z najwyzszej polki :) taki "grzybek" hks'a napewno syfem nie jest
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 09:32   

no tak tylko gdzie ja go upcham :( i jeszcze odizoluje od ciepłego silnika :/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 17:54   

no niestety, tu jest ten problem u Ciebie, wrzuc fote silnika to pokombinujemy wszyscy :d
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 00:18   

A czy stozek koniecznie musi byc tak blisko silnika?
Nie daloby sie go upchac gdzies pod spodem i doprowadzic tylko rure do przepustnicy?
Problem izolowania by juz nie istnial, tylko czy to wogule moze byc w takiej odleglosci od silnika.
Chyba ze komus zalezy takze na efekcie wizualnym a nie tylko na najlepszym ciagu.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 00:21   

przy n/a moze byc nawet w zderzaku na dlugim ramieniu, patz doloty Injena Cai . Odnosnie turbo ( nie jestem pewiien ) ale sa zawsze blisko
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 00:26   

A moze to ze sa blisko to tylko po to, zeby "tjuningowcom" ladnie wygladalo i zeby bylo sie czym chwalic pod remiza :lol:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 09:10   

rodi* napisał/a:
A czy stozek koniecznie musi byc tak blisko silnika?
Nie daloby sie go upchac gdzies pod spodem i doprowadzic tylko rure do przepustnicy?
Problem izolowania by juz nie istnial, tylko czy to wogule moze byc w takiej odleglosci od silnika.
Chyba ze komus zalezy takze na efekcie wizualnym a nie tylko na najlepszym ciagu.


w Turbo dolot powietrza nie idzie przez przepustnice tylko bezpośrednio do turbo... czy musi być blisko silnika na pewno nie raczej jest to niewskazane z powodu ciepła... musi być jak najbliżej wejścia sprężarki ale również na tyle daleko żeby sie od niej nie grzał bo jak wiadomo sprężarki potrafią czasami świecić :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 09:46   

rodi*, ja mowilem z tego co widzialem w seryjnych autach ;)

ale juz Turbo Spec sie wypowiedzial, wiec wsio jasne :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 09:48   

A u Ciebie turbo stoi z przodu silnika?
Jesli np standardowy dolot od puszki do turbo ma dlugos 50-60 cm, to nie da sie taka sama dlugoscia podciagnac go gdzies z pod zderzaka i na koncu dac stozek?
A tak wogule to w R 220 skad jest wziety dolot, z komory silnika?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 09:57   



odległość od puszki filtra do sprężarki to może 15-20cm max "zimne" powietrze do puszki brane jest zza lampy... turbo jest z przodu przed silnikiem...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 10:07   

ciaaaasno, ale jak czysto :D

ps. co to za rozporka ?
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 10:09   

No miejsca to Ty masz tam od zaje**nia i ciut ciut :lol:
A gdyby dac dluzsza rure miedzy stozkiem a turbo? Pogorszyloby to sile zasysania, czy nie?
Ostatnio zmieniony przez rodi_ Sro Cze 11, 2008 10:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 10:18   

Hadess to nie fota mojego silnika tylko zapożyczona:p w moim jest jeszcze bardziej zabudowane bo rura od przepustnica jest z kwasa z blow offem:p co do przedłużenia rury od turbo niby można tylko ze i tak to nic nie da bo nie ma gdzie wepchnąć stożka... jedynie miejsce to zamiast puszki ale tam jest mega gorąco i nie ma przewiewu...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 10:27   

Na upartego to pod zderzakiem by sie miejsce znalazlo, tylko ze z kwasa to juz nie tak latwo dopasowac i koszty oczywiscie wieksze.
Braloby zimne z pod zderzaka i luzniej by sie w komorze silnika zrobilo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [SDi/iDT] Jaki IC będzie najlepszy?
Krzysi3k Tuning mechaniczny 41 Nie Wrz 18, 2016 08:41
kadzaf
Brak nowych postów [620Ti] Filtr K&N
BorysOpole Tuning mechaniczny 3 Pią Sie 06, 2010 13:31
BorysOpole
Brak nowych postów Filtr stozkowy.
Tacowski Tuning mechaniczny 150 Pią Maj 23, 2008 12:29
dobryziom
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Filtr Stozkowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 1 Sro Sie 24, 2016 09:13
bociannielot
Brak nowych postów [R 416] Filtr powietrza K&N
RazorXL Tuning mechaniczny 2 Nie Maj 18, 2014 19:12
RazorXL



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink