Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Alternatywne rozwiązanie HGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Alternatywne rozwiązanie HGF
Autor Wiadomość
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:46   [R400] Alternatywne rozwiązanie HGF
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

hi
tez wymienilem uszczelke pod glowica, tez na nowy typ ale czytam, ze i one tez puszczaja.
poszperalem i na ewentualny nastepny raz zrobie tak.
uszczelka pozadnej firmy starego typu czyli silkonki dookola kanalow +UNIVERSAL BLUE i ma byc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 19:40   

taaaa.....a swistak siedzi i zawija w te sreberka.....
najciekawszy efekt będzie jak to "szczeliwo" dostanie sie do kanalików popychaczy zaworowych i pompy oleju.....albo zatka filtr oleju....remont silnika gwarantowany....
proponuję poczytać instrukcje serwisowe Elringa,Victora-reinza,Goetze-co piszą i myslą o stosowaniu uszczelniaczy przy montażu uszczelek głowicowych.... :nook:
 
 
Mario82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 48
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 22:11   

w liście referencyjnej jest i Rover....
może to być nie głupie, na tyle co oryginalne silikonowe paski sie utrzymują...
nie ma co przekreślać rozwiązania, o tyle czemu tego silikonowego paska nie mogą robić z tego środka, skoro on taki dobry..

może ktoś ma roverka na wydaniu do testów i poświęci się dla empiryki ;)
_________________
Pozdrawiam
Mario
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 23:45   

W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie??
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Sro Cze 18, 2008 20:57   

Mario82 napisał/a:
może ktoś ma roverka na wydaniu do testów i poświęci się dla empiryki

tak jak pisalem, zrobie to ale dopiero po ponownym hgf-ie

AndrewS: Poprawilem cytowanie
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pią Cze 20, 2008 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 00:22   

hmm jakos nie bardzo to do mnie przemawia, raczej slabo bedzie sie to trzymac gladkiej stalowej uszczelki, oryginalnie polozony silikon jest jakos czesciowo zgrzany
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 06:35   

Zukowaty napisał/a:
W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie??

taaaaaa......na uszczelkę głowicy silikon-podaj jakie modele np.,bo ja nie znam żadnego....... :shock:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 07:13   

Z tego co pamiętam Opel używa jakiejś niebieskiej masy uszczelniającej.Ojciec,jak robił z silnikiem 1.6 8v to na głowice przychodzi taka część(nie pamiętam nazwy) w której jest wałek rozrządu i osadza się ją właśnie na tej paście oplowskiej.
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 07:52   

tetryk napisał/a:
Zukowaty napisał/a:
W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie??

taaaaaa......na uszczelkę głowicy silikon-podaj jakie modele np.,bo ja nie znam żadnego....... :shock:


Chodziło pewnie o inne uszczelnienia niż głowica-blok. Np. w mej corollci miska olejowa była uszczelniana specjalną masą (po wymianie miski dałem tylko silikon wysokotemperaturowy).
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 09:18   

filo, w Roverach też rozpołowienie głowicy jest tylko na paście uszczelniającej, ale pod głowicą to raczej nie zadziała
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 19:32   

sTERYD napisał/a:
ale pod głowicą to raczej nie zadziała
Dlatego właśnie nie brał bym wogólę pod uwagę tego specyfiku przy wymianie uszczelki.
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 13:24   

wiem ,że różnego rodzaju podzespoły sa skladane na silikonie (miski,pokrywy itp.)ale kolega wspomina o zastosowaniu silikonu pod uszczelkę głowicy-dlatego tak napisałem...
a to niedopuszczalne-silkon pod wpływem bardzo wysokich cisnień i temp.zaczyna "puchnąć" jak pianka montazowa do okien....co to może spowodować chyba nie trzeba mówić......
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400 all]Rozwiązanie szumu w kabinie - TTTM - pomysły
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Paź 20, 2012 20:48
bix
Brak nowych postów [R45 climatronic]Brak ogrzewania - rozwiązanie
Kobi84 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Gru 30, 2015 23:15
Kobi84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r414]Rozwiązanie problemu z immo
Heron Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Paź 02, 2015 23:28
sTERYD
Brak nowych postów [R45]Sprzęgło zostało w podłodze-Rozwiązanie samoczynne
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Mar 23, 2012 07:39
szoso
Brak nowych postów [R400]Osuszacz klimatyzacji R400 - czujnik z góry czy z boku
Bobek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lip 17, 2015 22:08
Kobi84



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink