Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z "Odcięciem Paliwa"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z "Odcięciem Paliwa"
Autor Wiadomość
E2L 



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec



  Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:05   [R75] Problem z "Odcięciem Paliwa"
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Po pierwsze to witam wszystkich ,bo jestem tutaj nowy i mam nadzieje ,ze bedzie nam sie dobrze współpracowac . A teraz do rzeczy . Mam ,oby, maly problem z R 75 . Otoz ,przy szybszej jezdzie po jakimś czasie system odcina dopływ paliwa . Komputer nie wyswietla komunikatu o zadnej awarii . Samochód poprostu gaśnie . Musze odczekac około 3 minut ,żeby spowrotem ruszył . mam 2 teorie . Pierwsza z nich to mala ilośc oleju w misce (możliwe ,że przy ostrzejszych zakrętach czujnik przekazuje informacje ,że oleju już nei ma i silnik wylącza sie dla własnego bespieczeństwa ) . Podejrzewam też ,że może chodzic o zle ustawiony czujnik paliwa . najbardziej niepokoi mnie fakt ,że , jak wspomniałem , komputer o żadnej awarii nie informuje . Jade w poniedziałek na przegląd i uzupełnienie oleju ,ale ....czy możliwa jest jakakolwiek z przyczyn ,które tu wymienilem . Z góry dziękuje za odpowiedź . Pozdrawiam i raz jeszcze witam . Wojtek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 02:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:17   

Podejrzewam, że żadna z twoich teorii nie jest prawidłowa. Ja stawiam, na zawór wysokiego ciśnienia, lub czujnik położenia wałka. Albo pompa Ci zdycha, ale to mało prawdopodobne.
 
 
 
E2L 



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:26   

Dzięki wielkie . No podejrzewałem ,że moje teorie mogą byc zbyt proste . Zobaczymy co powiedzą na przeglądzie , cóż , auto ma 7 lat więc trudno sie dziwic . Będę zmuszony dokonywac zmian zatem . A powiedz mi , mialeś podobne problemy ? Mam również nadzieje ,że nie będzie większego problemu z częściami ...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 16:25   

zapala Ci się kontrolka oleju na zakrętach?? :shock:
oby to się nie okazały przytarte panewki (tfu tfu) :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
E2L 



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 17:03   

Na zakretach nie , ale kiedy silnik gasnie to oczywiscie kontrolka oleju sie wyswietla ,ale nie podczas jazdy na zakretach ... . A jakie czekają mnie konsekwencje w przypadku panewek :/ ??
 
 
2mk2 



Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 11
Skąd: Zagłębie



Wysłany: Pią Cze 27, 2008 09:32   

Witam,

pomóc nie pomogę, ale witam kolegę z Zagłębia :mrgreen:
Coraz więcej R75 pojawia się w naszych okolicach :mrgreen:

pozdrawiam
Marcin
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Cze 27, 2008 21:11   

E2L napisał/a:
ale kiedy silnik gasnie to oczywiscie kontrolka oleju sie wyswietla

Takie objawy miał mój wujek jak padał zawór wysokiego ciśnienia....
 
 
 
E2L 



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Nie Cze 29, 2008 10:01   

Dzieki wielkie za podpowiedzi wszelkiej masci a i tez witam kolege z Zaglebia pozdrawiajac jednoczesnie . Fakt , coraz wiecej R75 , moze powoli umiera mit o awaryjnosci i niedostepnosci czesci zamiennych ;)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 10, 2008 13:01   

E2L, czy problem został rozwiązany?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
E2L 



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 17:17   

Tak . Zostal rozwiazany ,ale okazalo sie ,ze .....Roverek mial problem z pomiarem paliwa i kiedy jechalo sie ostrzej zawirowania w baku powodowaly ,ze komputer byl przekonany ,ze nie ma benzyny . Dzialo sie to tylko wtedy kiedy wskaznik paliwa znajdowal sie ponizej 1/4 . Tankuje w momencie kiedy mam "rzekomo" polowe baku i problemow zadnych nie ma . Czytalem na forum ,ze R75 tak maja . Dziekuje za zainteresowanie i pomoc .

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow ,ale pisze z pracy ,a tu nie ma polskiej czcionki .

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lis 18, 2010 02:43
kasjopea
Brak nowych postów [R75] "Przecięty" wężyk paliwa
KrisPOD Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lip 19, 2015 21:38
KrisPOD
Brak nowych postów [MG ZT-T] Problem z "check engine"
paul777 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sie 09, 2014 00:24
zedziczek
Brak nowych postów [R75] Problem z kontrolką "120"
DementorIRL Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Kwi 26, 2012 13:48
Alex_Tom
Brak nowych postów [R75] - "skrzypi" przy ruszaniu, drga powyżej 150k
R75 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Paź 24, 2014 18:25
R75



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink