Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, chciałbym się dowiedzieć coś o wymianie rozrządu w Roverku 420 Di z 98 roku. Czy w ogóle można samemu go wymienić czy potrzebne są do tego specjalne narzędzia i lepiej pojechać z tym do jakiegoś serwisu? Na tym rozrządzie już przejechał 70 tys km i wymieniany był 5 lat temu. to już chyba najwyższa pora go wymienić...
Liczę na waszą pomoc:)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 23:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 14:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a moze ja pomoge,daj do jakiegos dobrego mechanika,ja dałem cześci mnie wyszły jakies 500 zł bez pompy wody a wymiana chyba 250 moze mniej nie pamietam,wiesz jak cos poknocisz to co wtedy,za bardzo nie ma co zepsuc ale jednak,mechanik to mechanik:)
w dieslu pompa wody nie jest napędzana paskiem rozrządu, więc nie musowo wymieniać
więc poczeba jeno 2 paski i 2 napinacze
z drugim paskiem mozesz mieć problem, bo jest bez znaków więc trzeba oba koła dokładnie zablokować żeby się nie przestawil kąt wtrysku
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
w dieslu pompa wody nie jest napędzana paskiem rozrządu, więc nie musowo wymieniać
więc poczeba jeno 2 paski i 2 napinacze
z drugim paskiem mozesz mieć problem, bo jest bez znaków więc trzeba oba koła dokładnie zablokować żeby się nie przestawil kąt wtrysku
Dokładnie sTERYD ale zaleca sie wymiane pompy i simeringów na dolnym i gornym wale.
Ale to tylko sie zaleca Każdy robi jak chce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum