Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Uszkodzony przewód paliwowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Uszkodzony przewód paliwowy
Autor Wiadomość
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Lip 30, 2008 20:07   [R400] Uszkodzony przewód paliwowy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Mam uszkodzony przewód paliwowy, kapie z niego dość mocno, silnik jest mocno przymulony.
Znalazłem winowajcę, zdjęcie w załączniku.
Przewód giętki z oplotem/przeplotem, nie wiem czy oryginalny, bo dokoła wszystkie gumowe.
Pytanko, czy można ten przewód zastąpić gumowym, czy szukać takiego z oplotem?

Pozdrawiam.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 30, 2008 20:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lip 30, 2008 20:55   

praktis napisał/a:
Pytanko, czy można ten przewód zastąpić gumowym, czy szukać takiego z oplotem?
Można, tylko będzie mniej wytrzymały i szybko spęka. Taki z oplotem dostaniesz bez problemu w każdym motoryzacyjnym.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 30, 2008 21:50   

no ja kupiłem takie z oplotem, włoskie badziewie i wytrzymało 2 km jazdy. A później polski wężyk bez oplotu i trzyma super. niestety nazwy nie pamietam. :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lip 31, 2008 09:58   

Bo to musi być wężyk paliwowy (duże ciśnienie). Bez oplotu szybciej parcieje, no ale wiadomo, wszystko zależy od jakości. Z tego co pamiętam Pirelli produkuje takie wężyki paliwowe 3,2mm i dostępne są bez problemu w sklepach moto.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 31, 2008 10:47   

w tym miejscu (wężyk przelewowy) nie ma ciśnienia dużego, tylko dość wysoka temp. ;) a mój nie wytrzymał temp i puścił na szwie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10902
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lip 31, 2008 11:35   

ale od tego silnik nie powinien być przymulony :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 31, 2008 11:38   

fakt. Będzie urąbany od ropy, ale powinien jeździć normalnie. Co do przymulania, to standardowo: szczelność dolotu + wiązka przy pompie + przepływomierz w dowolnej kolejności ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Lip 31, 2008 16:01   

Jak wymienię przewód sprawdzę efekt :smile: i ewentualnie będę szukać dalej przyczyn.
Dzięki Panowie za uwagi.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
fantomas 



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1
Skąd: Kraśnik



Wysłany: Wto Sie 05, 2008 12:42   

Witam,
Miałem dokładnie taką samą sytuację - wężyk został wymieniony, ale silnik ciągle jest zamulony. Czy taka mała awaria mogła mieć wpływ na działa nie jednostki sterującej silnikiem - przejście w tryb awaryjny? Co można dalej z tym zrobić (sprawdzić) - oprócz podłączenia pod kompa (niestety nie mam takiej możliwości w tej chwili).

Pozdrawiam
Fantomas
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 05, 2008 18:17   

Wymieniłem przewód, już nie cieknie ale dalej muł, turbina dmucha ale silnik jest głośny i pracuje "z wysiłkiem". Przy dłuższym wciśnięciu pedału gazu zapala się "check engine" po zdjęciu nogi z gazu gaśnie.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Sie 05, 2008 19:53   

Panowie, może tak trochę poszukać by się przydało? http://www.roverki.pl/article.php?sid=420 - zrobić test i sprawdzić co wyskakuje. Potem będziemy się bawić w diagnozy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Przewód paliwowy - ile??
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Sro Lis 12, 2008 10:47
laskarm
Brak nowych postów [r 400 1.6 16v 99] uszkodzony przewód nagrzewnicy
tetryk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Cze 26, 2009 19:28
tetryk
Brak nowych postów [R400] Prawdopodobnie zapowietrzyłem układ paliwowy
cino84 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Wrz 03, 2013 12:10
Adrian
Brak nowych postów [R400] Uszkodzony pilot
des Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Mar 14, 2008 12:10
AndrewS
Brak nowych postów [R400 2.0 sdi] Uszkodzony przepływomierz?
Pianek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pon Lut 16, 2015 12:41
maniu48



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink