Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400]

nie wyłanczający sie rozrusznik
Autor Wiadomość
nemo1603 




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:00   [R400]
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam mam problem z rozrusznikiem caly czas mi kręci nawet jak wyciągnę kluczyk mechanik powiedział ze to wina tej kostki od kluczyka ale zajzalem tam i tylko bylo lekko w smarze czy to wina tej kostki???? co moze być ewentualną przyczyną usterki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 20:30   

czemu zaczynasz nowy wątek zamiast dopisać do starego??
łatwo sprawdzić czy to wina kostki przy stacyjce odpinając w trakcie kręcenia rozrusznika przewód (ten na wsówkę) jeśli po tym przestanie kręcić, to faktycznie wina jest gdzieś w elektryce auta, ale przypuszczam, ze nie przestanie, a to oznacza, że elektromagnes nie odbija i tyle... :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
nemo1603 




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 18:17   

no dobrze ale czy smar na tych sykach w kostce mze być przyczyną zwarcia lub tego ze nie rozłacza. i czy pojazd moze sie zaplic.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 22:48   

nemo1603 napisał/a:
czy smar na tych sykach w kostce mze być przyczyną zwarcia lub tego ze nie rozłacza

nie
nemo1603 napisał/a:
i czy pojazd moze sie zaplic.

rozrusznik jest tak pomyślany, zeby był mały i miał dużą moc (jakieś 2kW- jak spojrzysz na jego rozmiary to jest na prawdę ogromna moc) w związku z czym jest on przewidziany raczej do krótkiego działania i jak go dłużej potrzymasz to zacznie się topić izolacja w środku... abstrachując od zdrowia rozrusznika :/ może to w ekstremalnej sytuacji doprowadzić do powstania pożaru w komorze silnika
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
nemo1603 




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 01:58   

ok dzieki czyli lepiej nie odpalac. A problem moze być spowodowany tą kostką o jakiej wspomnialem. A czy podczas jazdy moze dojści jak wspomnialeś do pożaru pojazdu jak bedziej juz odpolony i normalnie bedzie chodził -moze sie sam rozrusznik załączyc. i co moze być przyczyna czy jak wspomniales magnes czy też kostka czy moze cos innego?? i jak to naprawić nie narażając sie na duże koszta i jak najmniejszym wysiłkiem. prosiłbym rówież czy moglbys mi to pokazać gdzie to jest w rave bo tak angielskieg nie znam
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 03:13   

Najpierw zobacz ta kosteke co sTERYD Ci tlumaczyl.Niech rozrusznik sobie kreci a Ty odlacz w tym momencie ten przewod.bedziesz wiedzial chociaz czy to tu czy na rozruszniku.
nemo1603 napisał/a:
i jak to naprawić nie narażając sie na duże koszta i jak najmniejszym wysiłkiem

Nie wlasciwe podejscie :razz: Wysilek dla Roverka jak najwiekszy a ewentualne koszta poznasz jak sie za to zabierzesz bo nikt Ci nie powie co jest na odleglosc.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
nemo1603 




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 10:30   

na chwile obecna dzięki

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 13:18 ]
ok podczas odpalania i gdy rozrusznik załączył a nie odpalil odłączyłem kostkę o której mowa wczesniej i dalej kręcilo w czym problem??????
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400]Osuszacz klimatyzacji R400 - czujnik z góry czy z boku
Bobek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lip 17, 2015 21:08
Kobi84
Brak nowych postów [R400] Kupiłem używanego R400. Co wymienić na początek?
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Lis 23, 2008 11:46
leszek95b
Brak nowych postów [R400] Światła drogowe - pytanie do posiadaczy R400
des Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Nie Cze 29, 2008 21:10
rybakowy
Brak nowych postów [R400] Opornik dmuchawy do R400 - dostępny z zamiennika
tetryk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Nie Mar 01, 2009 15:00
mcjg
Brak nowych postów [r400]swiatla do jazdy dziennej w r400
rci2970 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 29, 2010 12:59
rci2970



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink