doraźnym sposobem jest popsikanie paska specjalnym środkiem smarnym w aerozolu ... można też kapnąć na niego płynem hamulcowym, kilkoma kroplami wody, ale to są metody na krótką metę ... zalecam wymianę paska
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Podjadę wymienić, to i tak nie wielki koszt, tylko żeby mi to na miejscu zrobili, bo niestety bez auta zostać nie mogę, do pracy jakoś trzeba dojeżdżać
A orientujesz się może co może byc powodem, że na drugim biegu mi coś szarpie, muszę trzymać wciśnięte delikatnie sprzęgło jeśli chcę jechać powoli i jednocześnie pedał gazu, a w Honda CR-V przy małej prędkości wystarczy że trzymam gaz i mi nie szarpie.
A orientujesz się może co może byc powodem, że na drugim biegu mi coś szarpie, muszę trzymać wciśnięte delikatnie sprzęgło jeśli chcę jechać powoli i jednocześnie pedał gazu
nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale to mi wygląda na zbyt wysoki bieg i zbyt mało gazu w stosunku do prędkości, z którą zamierzasz się poruszać
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
giewu, no właśnie tak myślałem, że tak mnie zrozumiesz, ale nie o to mi chodzi konkretnie. Chcę sobie jechać powiedzmy 20 km/h, niestety aby jechać taką prędkością to muszę trzymać sprzęgło i gaz jednocześnie, bo taką prędkością jadę sobie na dwójce. Jadąc taką sama prędkością Hondą CR-V nie muszę trzymać sprzęgła, aby nie szarpał, nawet mogę jechać mniejszą prędkością w CR-V i nie szarpie, a u mnie jest tragedia.
Chcę sobie jechać powiedzmy 20 km/h, niestety aby jechać taką prędkością to muszę trzymać sprzęgło i gaz jednocześnie, bo taką prędkością jadę sobie na dwójce.
a spróbuj tak pojechać na 1. biegu .. to o czym piszesz akurat jest chyba normalne i wydaje mi się, że u mnie również jest podobnie ...
poza tym (tu moje prywatne zdanie) nie męcz auta, ono zdecydowanie woli wyższe obroty
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
giewu, w korkach niestety nie da się jeździć szybko i na wysokich obrotach, to że roverki lubią wysokie obroty, to wiem, no ale jednak jak jest korek, to szybciej się nie pojedzie
Jadąc taką sama prędkością Hondą CR-V nie muszę trzymać sprzęgła, aby nie szarpał, nawet mogę jechać mniejszą prędkością w CR-V i nie szarpie, a u mnie jest tragedia.
a to już wydaje mi się jest kwestia zestrojenia skrzyni biegów
ywis napisał/a:
w korkach niestety nie da się jeździć szybko i na wysokich obrotach
to niestety jako Łodzianin wiem, aż za dobrze ...
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Jak w temacie, podczas zapalania piszczy mi pasek, gdy silnik jest rozgrzany i odpalam auto, to już nie ma tego efektu.
Ile kosztować mnie może wymiana paska i/lub jego naciągnięcie? No i czy wykonają mi taką operację na poczekaniu?
Jak pasek nie jest tragicznie wymęczony, to nie ma sensu go wymieniać.
Jak piszczy - odtłuścić i dociągnąć.
Naciąg sprawdza się uciskając kciukiem pasek w połowie długości pomiędzy kołami pasowymi.
Ale generalnie - jak piszczy - to słaby naciąg = dociągnąć.
Pasek odtłuszcza się najlepiej tą samą substancją, którą smaruje się smyczek skrzypiec.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
dołącze się pod temat:
nie dawno wymieniałem paski oraz rolki jednak mechanik cos kiepsko je naciagnal i od czasu do czasu mi piszczy. w jaki sposób naciąga się pasek?
dołącze się pod temat:
nie dawno wymieniałem paski oraz rolki jednak mechanik cos kiepsko je naciagnal i od czasu do czasu mi piszczy. w jaki sposób naciąga się pasek?
Który pasek? Ten od pompy wspomagania ma automatyczny napinacz i nic tu raczej nie poprawisz. Przy pasku napędzającym alternator trzeba poluzować kilka srub i dokręcić jeszcze jedną, która jest odpowiedzialna za naprężenie paska. Na koniec wszystko podokręcać. Schemat znajdziesz w Rave.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
U mnie ostatnio mechanik urąbał koło pasowe farbą i pasek zaczął się odzywać. Po wyczyszczeniu i odtłuszczeniu paska oraz wszystkich kół pasowych wszystko wróciło do normy.
A ja wymieniłem paski i napinacze bo były zużyte, a pasek nie wiem który zaczął mi kwiczeć i nie mogę sobie poradzić, paski podobno bardzo dobrej firmy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum