Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Reset kompa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Sro Paź 08, 2008 15:24
[R400] Reset kompa
Autor Wiadomość
cin1 



Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 48
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 13:47   [R400] Reset kompa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam temat poruszany wiele razy ale nadal nie wiem jak to zrobic, a musze resetowac kompa. moze ktos poda mi linka jak to zrobic. POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 04, 2008 13:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Paź 06, 2008 14:17   

Co masz na myśli pisząc "zresetować kompa"?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 19:16   

cin1 napisał/a:
... musze resetowac kompa ...

... a mnie ciekawi w jakim celu chcesz tą czynność wykonać ? :cool:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 20:10   

może kolega korzysta z windowsa ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 21:37   

obawiam się że komp stosowany w r400 w silnikach k nie ma tzw.autoadaptacji-wiec nie za bardzo jest co resetować,jedynie można "ustawić" połozenie początkowe silnika krokowego...opis jest na forum....
p.s.
jak koniecznie chcesz go "zresetować" to proponuję podpiąć klemy aku na odwrót.... :mrgreen: -to będzie reset "totalny".......... :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:56   

sorry ale co to ma wspólnego z Tuningiem ?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 16:57   

tetryk napisał/a:
obawiam się że komp stosowany w r400 w silnikach k nie ma tzw.autoadaptacji-wiec nie za bardzo jest co resetować,jedynie można "ustawić" połozenie początkowe silnika krokowego...opis jest na forum....
p.s.
jak koniecznie chcesz go "zresetować" to proponuję podpiąć klemy aku na odwrót.... :mrgreen: -to będzie reset "totalny".......... :mrgreen:


Z tego, co pamiętam z konstrukcji silniczka krokowego w silnikach Rovera, to nie ma on też kontrolowanego przez komp silnika położenia początkowego. Przy włączaniu zapłonu dostaje on on kompa zestaw sygnałów i jest naprowadzany na pozycję wyjściową zawsze, jak się włączy zapłon. Jak się wyłącza, to też coś tam warczy.

W zespole przepustnicy, odnośnie silniczka krokowego, ustawić można tylko śrubkę regulacyjną (oporową) dźwigni przepustnicy, na którą naciska trzpień, sterowany poprzez mimośród i przekładnię właśnie przez silniczek krokowy, no i można regulować śrubką prześwit kanalika obejściowego. Kiedyś z tym walczyłem, jak mi wolne obroty silnika padały, jak był zagrzany.
Wina leżała po stronie nieco zanieczyszczonego kanalika obejściowego (gaz, niestety, trochę syfi) no i trzpień silniczka krokowego wyrobił już małe gniazdo w dźwigni przepustnicy i od tego ta się za mocno przymykała.
Lekka regulacja i podczyszczenie załatwiło sprawę od ręki. To są proste sprawy.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 09, 2008 17:47   

oprawca_1978 napisał/a:
W zespole przepustnicy, odnośnie silniczka krokowego, ustawić można tylko śrubkę regulacyjną (oporową) dźwigni przepustnicy, na którą naciska trzpień, sterowany poprzez mimośród i przekładnię właśnie przez silniczek krokowy, no i można regulować śrubką prześwit kanalika obejściowego.

W ROVERkach to inaczej wygląda, bo silnik krokowy nie jest zabudowany z przepustnicą.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400 2.0 si lux] reset kompa, obroty
galken Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Sie 04, 2009 09:54
galken
Brak nowych postów [r414i 96r] reset kompa
putin18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Cze 17, 2009 22:40
sknerko
Brak nowych postów [R400] Reset radyjka PHILIPS RC 559
mattipoz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 08, 2008 17:45
oczar321
Brak nowych postów [R400] pomocy przy resecie kompa
cin1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Paź 05, 2008 13:14
sTERYD
Brak nowych postów [R45/MG ZS 1.8 16v] Reset autoadaptacji
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Lis 15, 2009 16:03
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink