Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] TERMOSTAT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] TERMOSTAT
Autor Wiadomość
bujak19 




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 25
Skąd: z Anglii



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:30   [R75] TERMOSTAT
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam wróciłem autkiem z garażu po zalanym komputerze woda ;/ autko chodzi jest ok, lecz mechanik mi powiedział ze powinienem naprawić termostat bo troszeczkę przecieka i pokazuje od góry przy silniku ze jest tam troszkę wody no tyle tej wody było jak bym dobrze napluł sorry za porównanie niewiem czy poprostu niechce mnie naciagnac na kase 5min wczesniej mowil mi ze powinienem wymienic paski rozżądu co prawda ze sa 3 ale ja je wymienialem 2tygodnie temu wiec cos tu niegra albo chcial mnie naciagnać albo zeczywiscie coś jest i moje pytanie czy mozna by było ewentualnie jeździć na takim aucie czy raczej nie czy martwic sie jakoś bardzo o ten Termostat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 22:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:33   

Przepraszam Cię bardzo, ale na pięć linijek tekstu jedynym znakiem interpunkcyjnym jest jeden przecinek...
_________________
It's all right...
 
 
 
bujak19 




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 25
Skąd: z Anglii



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:35   

Wiem ale wiesz ja sobie nie zaprzątam głowy przecinkami pozatym mam klawiature angielska wiec jest ciezko zrobić ą ę ć ś
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:43   

Kolego, zaprzątnij sobie głowę chociaż interpunkcją, bo bez polskich znaków jeszcze można czytać, ale całkowity brak kropek i przecinków czasem uniemożliwia zrozumienie treści tekstu. Tylko dobrze radzę, bo trzeba mieć wiele dobre woli, żeby z Twojego opisu problemu zrozumieć coś i jeszcze konstruktywnie odpowiedzieć.
Koniec offtopicu ;)
_________________
It's all right...
 
 
 
bujak19 




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 25
Skąd: z Anglii



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:45   

HEHE ok dzieki, przepraszam następnym razem postram sie lepiej ;)
 
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 13:08   

bujak19 napisał/a:
HEHE ok dzieki, przepraszam następnym razem postram sie lepiej ;)

Skoro taki mały był wyciek to wytrzyj go i obserwuj jak zauważysz że zbiera się w tamtym miejscu płyn chłodniczy to wymień termostat jak nie to zostaw go.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 17:09   

bujak19 uklad chlodzenia w KV6 to jedna z najwazniejszych rzeczy.Lubi sie silniczek przegrzac i nawet nie zauwazysz tego na wskazniku tak szybko sie to dzieje.Jak termostat cieknie to do wymieny i bez gadania.Trzeba niestety zdjac kolektoryy ssace zeby sie do niego dostac.jest obudowa termostatu i 2 rurki.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
bujak19 




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 25
Skąd: z Anglii



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 20:59   

hmm tylko ze ja układ chłodzenia miałem robiony i jest ok temperatura maksymalnie jest do polowy wskaźnika no ale za jakiś czas bede musiał to zrobić
 
 
 
kolas200 




Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 19:21   

Witam. Demontaż termostatu bez zdejmowania kolektora dolotowego to możliwe!

1. demontuję obudowę filtra powietrza
2. demontuję przepustnicę
3. odłączam 3 przewody (gumowe rurki) od termostatu 2 szt i rurki (kolanka) 1 szt
4. wciskam rękę z kluczem nasadkowym 10 na malej grzechotce, pod kolektor dolotowy, a nad termostatem (ciasno jak jasna ch...ra)
5. odkręcam śrubę trzymającą termostat i rurkę (kolanko)
6. Wyjmuję termostat z korpusu silnika wraz z rurką prostą i rurką (kolankiem)
7. rozłączam rurkę prostą od termostatu

punkty od 4 do 7 wykonujemy ciągle z ręką "uwięzioną" między kolektorem a termostatem

8. powoli i kręcąc termostatem we wszystkie strony wyciągamy go przez tą dziurkę przez którą włożyliśmy rękę po termostat
9. składam w odwrotny sposób


życzę powodzenia i mało ran podczas demontażu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Termostat
criskrzysiu Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Lip 24, 2010 20:52
apples
Brak nowych postów [R75] Termostat
mattlon Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Maj 19, 2010 20:21
staf
Brak nowych postów [R75] Termostat
Oskar Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Gru 22, 2009 23:43
Oskar
Brak nowych postów [R75] Czy to termostat
lipa0210 Rover serii 75, MG ZT 36 Pon Kwi 30, 2018 18:33
Apolyon
Brak nowych postów [R75] Termostat ?
Linkoln60 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Kwi 13, 2020 21:32
Linkoln60



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink