Witam
Przeglądałem już różne tematy ale nie mogę znaleźć konkretnie.
Muszę wymienić zarówno tarcze jak i klocki hamulcowe. Mam zwykłe (pełne - nie wentylowanie)
Chciał bym kupić wentylowane, nawiercane oczywiście na przód. Czy można założyć wentylowane jeśli miało się wcześniej gładkie? Jeśli tak to jakie klocki to już obojętne? (oprócz firmy oczywiście)
Na pewno zamówię u TomaTeam ale chce coś o tym wiedzieć zanim będę zamawiał.
Jeszcze jedno jeśli mam z tyłu bębny to można założyć tarcze? Jeśli tak to co trzeba zrobić?
Dziękuje z góry za konkretne odpowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 15, 2008 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do wentylowanych musisz zmienic zaciski. Jak chcesz zostac przy niewentylowanych to raczej nie kupuj wierconych, jest duza szansa, ze zaczna Ci pekac. Kup jakies dobre lite np. ATE do tego klocki Ferodo Premier i bedzie ok.
A byly wersje Twojego auta z przednimi wentylowanymi? Jesli nie, to trzeba dobierac zaciski z innego auta a to jest troche dlubania. Tylnie zostaw w spokoju, i tak hamuja duzo mniej niz przednie.
A byly wersje Twojego auta z przednimi wentylowanymi? Jesli nie, to trzeba dobierac zaciski z innego auta a to jest troche dlubania. Tylnie zostaw w spokoju, i tak hamuja duzo mniej niz przednie.
ostantio mialem r200 97r i mial z przodu wentylowane z tylu niewentylowane, a moj silverstone z 98r ma z przodu niewentylowane a z tylu bebny:p
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
A byly wersje Twojego auta z przednimi wentylowanymi?
były
michone napisał/a:
ostantio mialem r200 97r i mial z przodu wentylowane z tylu niewentylowane, a moj silverstone z 98r ma z przodu niewentylowane a z tylu bebny:p
chyba własnie na roku modelowym 97 skończyki dawać tarcze z tyłu (w wersjach z ABSem)
_________________ Pozdrawiam - Brt
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 06:47
matlacz napisał/a:
Paul napisał/a:
Pewnie, że można, o ile razem z nimi wymienisz zaciski (wentylowane tarcze są grubsze -> stary zacisk nie wejdzie).
Czyli zaciski klocki i tarcze to wymiany jeśli chce wentylowane. Hm... jaki to mniej wiecej koszt będzie?
A co z tylnymi? Można jakoś to zrobić?
Znajdź anglika 96-97 (z ABSem) i będziesz miał komplet
A tak na serio, wymiana z przodu nie jest szczególnie pracochłonna. Używane zaciski kupisz za ok 100 zł./szt. W przypadku tyłu, koszty niestety znacznie wrosną. Do wymiany, piasty, linki ręcznego, przewody hamulcowe, etc. Zabawa już chyba niebardzo opłacalna.
Szukaj kompletu z wersji z wentylowanymi (najlepiej z jakiegoś szrotu roverkowego). Musisz wymienić jarzma i zaciski. Klocek od wentylowanej i niewentylowanej jest chyba taki sam, tylko tarcza jest grubsza. Jak dostaniesz jarzma i zaciski z wentylowanej wersji, to nie powinno być żadnego problemu z montażem
Tarcza z linku jest do "kanciaków" (do rocznika 95) i na 99% jest inna od tej do "okrąglaków" (lata 96-99). Szukaj innej
Czyli po tym że są wentylowane można sprawdzić czy ma się ABS (na upartego)
Dobra czyli te tarcze co podałeś z allegro są dobre, teraz tylko musze znaleźć klocki, zaciski i jarzma. Acha Nie jestem w tym dobry (ale chciał bym się wyrobić ) Co to są te jarzma?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum