Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu
Autor Wiadomość
manuel 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 213



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 18:01   [R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Siema.
Jakiś czas po założeniu gazu ( dopiero teraz się doedukowałem i wiem że czerwone Vaultecki to lipna sprawa ) pojawiło się falowanie obrotów.
Silnik to 1.8 PB.

Na biegu jałowym obroty wachały się od 500 do 1000 obrotów ,wachnięcia były tym większe im więcej urządzeń było włączonych ( światła, wentylator, ogrzewanie szyby)
A już ruszenie kierownicą sprawia że silnik prawie gaśnie ( czasami mu się to nawet udaje )

Ostatnio podniosłem obroty biegu jałowego tym regulatorem przy przepustnicy co chwilowo zmniejszyło skalę problemu.

Kody błędów z "ukrytego kompa":
C7815d - z tego co wiem każdy to ma
C33800 - RPM signal from DME control unit - czyżby to był mój problem ?
bE8800 - LCM internal error - spalona żarówka więc to pewnie to
8C8400 - Power supply Term. R - co to może być ?

Ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć ? Od wizyty u gazownika czy u kogoś z T4 ?
Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać :)
Zakład który u mnie montował gaz to LPG-TECH z legionowa i taką też instalację mam.

Poza tym spalanie w normie, po warszawie 11-12l, w trasie 130km/h 9,5l (LPG)

PS. katalizator się rozsypał - lepiej go wyciąć i zaspawać czy wstawić strumienicę?
PS2. nie mam drugiej sondy lambda - nawet miejsca do jej podłączenia bo to rocznikowo 2000r ale wg kompa 28 tydzień 99 wiec jeszcze wtedy chyba nie dawali
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 22, 2014 18:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 22, 2014 20:27   

manuel napisał/a:
Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać


British Car
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
manuel 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 213



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 21:01   

rafalmis1 napisał/a:
manuel napisał/a:
Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać


British Car


przejeżdzałem tamtędy ostatnio i widziałem własnie ten serwis :)
Ale z tego co piszą na stronie, nieczynny z powodu urlopu do 29 lipca....
 
 
wschodni 



Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 233
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:44   

Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"?
 
 
manuel 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 213



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 08:13   

wschodni napisał/a:
Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"?


Napięcie na obciążeniu nieznacznie spada ale jest ok.
Świece wymieniałem przed założeniem gazu, jakieś 5k km mają zrobione.
Zapłonu nie wymieniałem, ale wymieniałem silniczek krokowy przy przepustnicy ( mam całego anglika ) ale nic to nie pomogło.
 
 
wschodni 



Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 233
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 12:33   

Jakie świece kupowałeś? Wyciągnij cewki i przeczyść lekko papierem, może pomoże. Zobacz jeszcze jak wygląda filtr powietrza, czy jest czysty:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty CDT
wojtekmil Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Paź 25, 2012 07:01
dawidd
Brak nowych postów [MG ZTT] Falujące obroty
REMO Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Kwi 16, 2009 15:35
REMO
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty.
MokraWoda Rover serii 75, MG ZT 26 Pią Kwi 08, 2016 19:22
MiroIng
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty
dariusz152 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lip 21, 2010 11:08
apples
Brak nowych postów [R75] falujące obroty, szarpie
reniatka266 Rover serii 75, MG ZT 16 Pon Paź 26, 2015 23:07
Apolyon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink