Witam!
Po swapie silnika z 8V na 16V zostal mi sie silnik 8V. Postanowilem go wysprzedac na czesci. Juz go praktycznie rozebralem tylko zostal mi sie blok silnika z tlokami i z skrzynka korbową i walem. Jak myslicie... rozebrac wszystko oddzielnie i wysprzedac czy jednak sprzedac to w calosci bo ojciec cos mi truje, ze to sa czesci po przebiegu 120tys dobrze ze sobą dotarte i powinienem postarac sie sprzedac to jako calosc. Ze niby malo fachowo jest sprzedawac oddzielnie tloki z blokiem, panewki z walem. Ma racje? Czy lepiej wszystko rozebrac i wysprzedac oddzielnie za wieksze troche pieniadze?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 16:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 17:45
Ja bym sprzedawał jako cały silnik, tylko musisz zrobić ładne ogłoszenie, najlepiej umyć wszystko w benzynie i zrobić fotki na białym tle. Mało prawdopodobne by sprzedały się poszczególne części. Załóżmy że sprzedaż wał korbowy za 100zł a później np gdy znajdzie się klient na cały silnik to już nie sprzedaż zdekompletowanego. Najczęściej ludzie wolą kupić cały silnik albo skrzynie niż tracić czas i pieniądze na wymianę tylko uszkodzonego elementu.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 21:02
Sprzedaz calego silnika raczej odpada bo juz glowica zostala odkrecona, poza tym to jest 8V wiec napewno bedzie mniejsza rzesza zainteresowanych. Chodzi mi tylko o blok z tlokami. Czy lepiej sprzedac to razem czy oddzielnie? Wiadomo, ze oddzielnie to dluzej zejdzie ale czy wogole ktos bedzie potrzebowal np jednego tloka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum