Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 17:45
kufel, Nie ma problemu, ponieważ przewodu nie trzeba ruszać, tylko samą pompę odkręcasz, odpinasz przewód, wyjmujesz. Wkładasz nową, wpinasz przewód, przykręcasz. Po robocie, pozostaje tylko napełnić i odpowietrzyć układ.
[R 75 CDT 2.0] Czy ktoś może ma zdjęcie lub rysunek tej orginalnej gumy co wchodzi do zbiorniczka płynu w pompie sprzęgłowej?
Czy jest jakiś zamiennik tej gumy tzn. z innej pompy( nie chodzi o prezerwatywy)?
Pilnie poszukuje jej bo nie mam jej w zbiorniczku – kupię nawet uszkodzoną pompę byle ta guma była w całości.
Proszę o pomoc
Witam
Mam pytanie o różnice ponieważ gosciu na allegro sprzedał mi pomke od Aglika i róznica jest wtym że przewód wychodzacy od pompy jest zagięty a w naszych nie oraz jest inaczej powyginany
Czy bedzie pasować do naszego roverka?
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
I tu mam kłopot bo chciałem sobie zafundowac komfort.
Mam teraz pompke z bmw i tu jest problem przewód był przerobiony do niej i teraz do oryginalnej nie będzie pasawał.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum