Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400/45/MG ZS DIESEL] Słabsze osiągi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400/45/MG ZS DIESEL] Słabsze osiągi
Autor Wiadomość
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lis 20, 2008 13:32   [R400/45/MG ZS DIESEL] Słabsze osiągi
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

2 tygodnie temu miałem ustawiany kąt wtrysku, bo auto ciężko odpalało na zimnym silniku. Kąt był przestawiany z -0.65 na +3/3,5. Teraz pali na dotyk, ale stracił przyspieszenie. Powyżej 2800-3000 obr/min zbiera się bardzo słabo - słabiej niż przed regulacją. Dodatkowo mechanik wymienił obejmę na przewodzie przy turbinie, bo rzygało olejem.
Co może być przyczyną takiego zachowania?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 22:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 20, 2008 13:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 20, 2008 17:12   

Sprawdź węże (i tą obejmę) czy nie masz przedmuchów. Podaj też jakie czasy uzyskujesz: 60-100km/h na IV biegu i 80-120km/h na V
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lis 20, 2008 17:17   

Ok, sprawdzę jutro.
A możliwe jest złe ustawienie pompy paliwa przy regulacji kąta wtrysku?

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 23:25 ]
Węże sprawdzone - są szczelne. Przyspieszeń nie sprawdzałem, ze względu na panujące warunki :mrgreen: Zimówek jeszcze nie mam :wink:

[ Dodano: Pon Gru 22, 2008 17:27 ]
A więc temat można uznać za zamknięty. Metodą prób i błędów (a w zasadzie trochę fartem :lol: ) udało mi się dziś rozwiązać problem. Okazało się, że wyrobiona jest obejma na dolocie, za air-boxem. Wymiana na nową oraz (za jednym zamachem) pryśnięcie WD-40 na cięgno od wastegate spowodowały, że auto znów, ku mojej wielkiej uciesze, idzie jak burza :mrgreen: Wydaje mi się, że mechanik odpinając air-boxa, żeby dostać się do pasków, przekręcił gwint na obejmie, która nie trzymała jak trzeba. Możliwe również, że to nasmarowanie cięgna pomogło, ale obstawiam to pierwsze. Możliwe również, że to zbieg okoliczności, bo w zasadzie to wymieniałem też żarówki :rotfl:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414]Słabsze sprężanie na 2 i 3 cyl. Przyczyna?
hablababla Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sty 07, 2015 23:25
hablababla
Brak nowych postów [R414] Klimatyzacja, a słabsze auto.
own Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Lip 19, 2007 18:08
mmaniek
Brak nowych postów [R400] Diesel
Do posiadaczy dizlów
wolt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Cze 28, 2007 08:58
Brt
Brak nowych postów [R400 2.0 Diesel] Gruszka
maciejliwak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Paź 07, 2010 12:51
spontan
Brak nowych postów [R400] Diesel. Wentylator na intercooler?
arekmoto2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Lip 01, 2012 22:28
arekmoto2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink