Forum Klubu ROVERki.pl :: Wymiana sprężyn w R200
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana sprężyn w R200
Autor Wiadomość
krzysiek9o 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Sieradz

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 08:59   Wymiana sprężyn w R200

Wymieniał ktoś sam sprężyny w swoim roverku. Da rade zrobić to samemu czy jest ciężko??
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 06, 2010 08:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 09:08   

bez ściskacza do sprężyn lub zamiennie doświadczenia raczej bym się nie zabierał :/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 09:10   

ja wymieniałem ale komplet (sprężyna i amortyzator), same sprężyny to pewnie problem bo można w zęby dostać ;/
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
krzysiek9o 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Sieradz

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 10:23   

Kiedyś wymieniałem sam zawieszenie w astrze ale tam jest troche inaczej niż Roverku. Nie wiem czy sobie poradze. A nie wiecie ile mniej więcej biorą za wymiane sprężyn??
 
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 11:11   

Zciagacz mozna sobie jakos samemu zrobic , wiec nie powinno byc problemu :)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 21:36   

najtańsze ściągacze to koszt poniżej 40zł a może sie jeszcze kiedyś przydadzą . Roboty troszke jest ale da sie samemu.

Od góry pikuś bo tylko 3 śruby wykręcasz. Z dołem troszke więcej roboty, najłatwiej odkręcić wahacz nie ruszając sworznia, do tego 1 śruba od stabilizatora tylnego i 2 śruby od przedniego drązką.
jak masz już na zewnątrz to wystarczy ścisnąć spręzynę , odkręcić górą wyciągnąć i włożyć nową analogicznie ściskając ją i skręcając.
Tak samo jak w większości aut z McPersonem
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 22:47   

chudson napisał/a:
Z dołem troszke więcej roboty, najłatwiej odkręcić wahacz nie ruszając sworznia, do tego 1 śruba od stabilizatora tylnego i 2 śruby od przedniego drązką.


:shock: a nie lepiej odkrecic jedna srube ktora trzyma mc' pherson w siedlisku, nacisnac wahacz do dolu i wyjac :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Czw Sty 07, 2010 02:10   

Kolega rodi_, ma juz doswiadczenie wiec raczej bym poszedl za Jego radami ;)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
krzysiek9o 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Sieradz

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 07, 2010 08:43   

Jakoś wymienie. A jak nie to bede musiał zabulić i do kogoś zaprowadzić autko. Dzięki za rady. :wink:
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 07, 2010 09:26   

rodi_ napisał/a:

:shock: a nie lepiej odkrecic jedna srube ktora trzyma mc' pherson w siedlisku, nacisnac wahacz do dolu i wyjac :wink:


Pewnie, że lepiej jest tylko jeden problem u mnie była tak zapieczona, ze nie szło jej ruszyć, a w przypadku ukręcenia mamy problem bo gwint zostaje nam w korpusie dlatego przy wymianie samych sprężyn można wywalić całość. Tylko pamiętaj o zbieżności bo może się przestawić...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Sty 07, 2010 17:56   

Cytat:
a nie lepiej odkrecic jedna srube ktora trzyma mc' pherson w siedlisku, nacisnac wahacz do dolu i wyjac


Ja tam wole wykręcić całość i dopiero wtedy zakładać ściągacze na spręzyny więc dla mnie nie lepiej. Na wyciągniętym można precyzyjniej założyć ściągacze i swobodniejszy ruch kluczem żeby je zkręcić. Minus taki że trzeba trzymać kolumnę aby móc kręcić kluczem np w imadle.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS 180] Wymiana sprężyn
m13_94 Tuning mechaniczny 2 Pon Kwi 28, 2014 13:15
Precello
Brak nowych postów [R-400 1.6 16v 98r] Wybrór sprężyn - RT czy XW ?
Gość Tuning mechaniczny 6 Sro Sie 13, 2008 10:39
dobryziom
Brak nowych postów [ALL] Oznaczenia sprężyn zawieszenia/kolory farb
xbialyx5 Tuning mechaniczny 3 Czw Kwi 09, 2015 23:11
xbialyx5
Brak nowych postów [R 200] zmiana zmiana spręzyn w zawiasie MGZR`
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 8 Sro Cze 16, 2010 20:54
Krzysi3k
Brak nowych postów R200 wymiana silnika SD na iDT
matlacz Tuning mechaniczny 22 Pon Mar 09, 2009 07:50
Konix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink