Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
Autor Wiadomość
Shawn 



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: Szczecin



  Wysłany: Pon Lis 17, 2008 23:59   [Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam serdecznie
Posiadam Hondę Accord 2.0 tdi (silnik rovera sdi) od 3 miesięcy. Usterką którą nie mogę sie uporać to za mała moc silnika. Silnik chodzi równo zapala od przekręcenia kluczyka, nie dymi. Problem polega na tym iż po przekroczeniu 2800 obrotów silnik traci moc i już zaczyna mozolnie przyspieszać do 4500. Co ciekawe jeżeli przyspiesza sie z około 2100 do 2800 obrotów czuć że silnik dość dobrze sie zbiera, leczy gdy przyspieszam z niskich obrotów około 1400 to nie czuć już tego zrywu pomiędzy obrotami wyżej wymienionymi. W aucie sprawdzone zostały węże od turbo,wiązka przy pompie, katalizator, wszystkie filtry wymienione,gruszka, korek wlewu paliwa, przypływomierz odpięty brak różnicy, po sprawdzeniu-brak błędów na komputerze. Do tego wszystkiego dochodzi dość wysokie spalanie miasto-koło 10 litrów, trasa 7,5 litra przy spokojnej jeździe. Przyspieszenie do 100 km/h prawie 20sek :sad: , 60-100km/h- 13 sek.
Co może być przyczyną takiej sytuacji???
1.Zle ustawiony rozrząd (ale to chyba odczuwalny jest spadek mocy w niższym zakresie obrotów)
2.Pompa wtryskowa (występują delikatne falowanie obrotów lecz jest to dość częsta przypadłość)
3.Układ paliwowy (lecz nie ma szarpań nagłych spadków mocy,przyspieszenia)
4. Turbo (węże po dodaniu gazu puchną)
5. Instalacja elektryczna(wszystkie kostki przeczyszczone, nie widać jakiś przetarć kabli przy kostkach)

Dziękuję wszystkim w pomocy rozwiązania mojego problemu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 17, 2008 23:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 18, 2008 00:45   

Może ktoś wcześniej grzebał przy pomie i ją przestawił :( Warto sprawdzić kąt wtrysku i skoczyć na hamownie (zobaczyć jak wygląda rozklad krzywych) ...

Ja stawiam na przestawioną pompę :( był podobny przypadek na forum (String), zobacz to: http://forum.roverki.eu/v...days=0&start=60
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 09:30   

Skiba napisał/a:
Warto sprawdzić kąt wtrysku
no chyba tylko to pozostało, ale .... strasznie dziwny przypadek :| :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 10:23   

Shawn, Sprawdz kat wtrysku, rozrzad oraz jak turbo zieje olejem...
 
 
 
Shawn 



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 21:33   

Auto oddałem do serwisu. Sprawdzili kąt wtrysku, ustawili na 4, mechanik przejrzał wtryski, pompę wtryskową wszystko mówił że jest ok, przejrzał kolektor ssący i też wszystko ok był trochę zabrudzony, jedyną usterką jaką stwierdził to niepoprawne działanie map sensora, który wskazuje niewłaściwe ciśnienie atmosferyczne (dodam że map sensor już raz wymieniałem ponieważ wyskakiwał bład jego), niestety mechanik nie miał innego żeby sprawdzić czy to ten czujnik jest powodem braku mocy silnika. Auto niestety nie zyskało na dynamice i teraz zastanawiam się czym to wszystko jest spowodowane :sad: . Auto przyspiesza bez szarpnięć ale powoli a od 3.000 jeszcze słabnie bardziej. Może miał ktoś podobny przypadek? Dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 22:10   

Shawn, czy sprawdzaliscie weze od turbo?
 
 
 
Shawn 



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 22:30   

Tak węże puchną, wyraźnie tak od 2800 obrotów, w środku jest troszkę oleju górna rura od IC nie widać nigdzie pęknięć, wszystko dokładnie skręcone, jeszcze muszę sprawdzić tą stożkową wychodzącą od turbosprężarki, ale jeżeli węże wyraźnie puchną to oznacza chyba że jest ciśnienie doładowania.

[ Dodano: Wto Gru 02, 2008 22:44 ]
NEOSSS to wygląda tak jakby silnik nie otrzymywał wystarczającej dawki paliwa, może spróbuję wyciągnąć gruszkę na próbę i wstawić przewód choć gruszka wydaje się ok :/
 
 
Hondazbyh 



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kwidzyn



Wysłany: Pon Gru 22, 2008 18:54   

WitamZnalazłeś przyczynę ?
Dlaczego nie opisujecie rozwiązania usterki.
Bardzo jestem ciekaw co było przyczyną utraty mocy.
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Gru 22, 2008 21:10   

U mnie przy podobnym, lecz nie identycznym problemie (rozwiązanym z resztą właśnie dziś) okazało się, że opaski na dolocie są za luźne (nie dało się ich mocniej zacisnąć). Po wymianie wszystko OK. Wcześniej silnik był wyraźnie słabszy, szedł do 3000 obr., później tylko warczał :lol: Przewody od turbo przy wcześniejszym sprawdzaniu puchły jak trzeba.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shawn 



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Gru 23, 2008 22:35   

A więc rozwiązania usterki nie ma :/ Auto jak przyspieszało tak przyspiesza, ostatnio nawet został przeczyszczony IC i kolektor ssący ale niestety wielkiej poprawy nie ma:/ Być może to turbosprężarka jest na wykończeniu gdyż w wężach jest już trochę oleju no i jest jeszcze błąd map sensora który ciągle występuje.
Jak znajdę przyczynę, choć już nie wiem czy dam rade to na pewno dam znać co zawiniło.
Pozdrawiam wszystkich na forum i dziękuję za pomoc.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Gru 23, 2008 23:34   

Shawn, sprawdz turbine tak jak pisalem na samym poczatku! Chlopie zdejmij waz za filtrem powietrza idacy bezposrednio do wirnika turbo, zlap za wirnik i zobacz czy ma luzy gora dol, prawo lewo... Jezeli tak to turbinka na wykonczeniu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [honda accord 2.0] brak mocy
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Mar 28, 2011 00:33
tomason
Brak nowych postów [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Ali Rover serii 600, Honda Accord 20 Pon Lip 02, 2007 21:21
piter34
Brak nowych postów [Honda Accord] Spadek mocy i wydmuchana uszczelka
sake_kl Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lis 05, 2010 22:30
kadzaf
Brak nowych postów [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
michal065 Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Sie 09, 2011 15:17
Koju
Brak nowych postów [Honda Accord] Brak klaksonu bezpiecznik ok
sikules Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Lut 15, 2010 13:47
czapaja



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink