Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Wężyki do spryskiwaczy i ich poprowadzenie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Wężyki do spryskiwaczy i ich poprowadzenie.
Autor Wiadomość
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 12:39   [R416] Wężyki do spryskiwaczy i ich poprowadzenie.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Czy ktos moze sie orientuje co angole chcieli uzyskac poprzez poprowadzenie dluzsza droga (o dobry metr) wezykow od zbiorniczka do spryskiwaczy (zolta linia)?
Na tej drodze chyba w duzym stopniu wytraca sie cisnienie (i tak marne).
Mam w planie skrocic te droge (niebieska linia), probowal juz ktos podobnie?
Pytanie poza konkursem ---jaka pompka od spryskiwaczy bedzie pasowala do 400 bez przerobek a zarazem podniesie w duzym stopniu cisnienie (slyszalem, ze do 200 podchodzi od Focusa)?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 19, 2008 12:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 16:57   

podobny pomysl i mi wpadl do glowy.mi chodzilo glownie o to ze musze dlugo czekac na plyn zeby dostal sie do dyszy.rozebralem oryginalne podlaczenie spryskiwaczy juz przymierzalem sie do uciecia wezykow by skrocic droge dla plynu no ale sie okazalo ze plyn jest zasysany z powrotem do zbiorniczka(nie wiem czemu).tak wiec zostalo wszystko po staremu.pomysl wydaje mi sie dobry tym bardziej ze tez na niego wpadlem.tylko nie wiem czy tam bedzie jak porzadnie zamontowac wezyki.chodzi mi o to zeby sie nie zginaly po zamknieciu maski.ale chyba jednak dojdzie do tego ze skroce to bo dziala mi na nerwy te czekanie.nastapi to pewnie w ten piatek takze moge napisac co i jak.
 
 
vanetten 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 79
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 17:17   

mielony22 napisał/a:
mi chodzilo glownie o to ze musze dlugo czekac na plyn zeby dostal sie do dyszy


Hej mam podobny problem z moim R200 też muszę długo czekać na płyn, po skończonym psikaniu... płyn ucieka do zbiorniczka :evil: nie wiem czy to normalne czy nie ? może ktoś mnie oświecić. Co zrobić żeby, płyn trzymał się w przewodach ? a może to jest zabezpieczenie przed zimą :mrgreen: bo jak wiadomo w przewodach jest mała ilość płynu i może zamarznąć szybciej niż w zbiorniku ?
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 17:20   

Panowie albo macie uszkodzone albo ich wcale nie macie, mowa o zaworku zwrotnym.
 
 
 
vanetten 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 79
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 18:18   

Lechos napisał/a:
Panowie albo macie uszkodzone albo ich wcale nie macie, mowa o zaworku zwrotnym.


No słyszałem już to od kogoś :/ powiedz mi w jakim miejscu będzie taki zaworek ?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 18:58   

vanetten napisał/a:
No słyszałem już to od kogoś :/ powiedz mi w jakim miejscu będzie taki zaworek ?
Gdzieś na trasie pompka - dysza. Kup jakiś uniwersalny i załóż jak najbliżej pompki, a tym czy masz stary i nie działa czy go wcale nie masz się nie przejmuj, no chyba, że masz trochę czasu na zabawę w szukanie ;)
 
 
rybakowy 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 272
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 19:14   

Ja mam zaworek umieszczony na MASCE przed tym rozgałęznikiem na dwie dysze,wymieniłem go jakies dwa miesiące temu bo na zakrętach wyciekał mi płyn z jednej dyszy,teraz mam super :lol: nie czekam ani sekundy na płyn,zaworek sie zamyka i trzyma płyn cały czas w wężykach a wyciekanie na zakrętach sie skończyło HURAAAAA,jak chcecie moge zrobic fotki jak ja mam to zrobione :grin: koszt zaworka to 10zł,robocizna-sam se robiłem, efekt - bezcenny :lol:
_________________
Kocham Kaśke
 
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 20:24   

no to bynajmniej zaworek na 99%.tez szwagier mi mowil ze to moze byc to.w takim razie w piatek nastapi wymiana zaworka zamiast skracania przewodow.pozdro
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 21:55   

w 200 jeden zaworek zwrotny jest wlasnie przed tym rozgalezieniem :) a drugi w tylnej klapie tuz przy koncu wezyka
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
rybakowy 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 272
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 22:17   

zapal napisał/a:
w 200 jeden zaworek zwrotny jest wlasnie przed tym rozgalezieniem



no ja tez tam miałem i nowy dałem tak samo :grin: czytałem na forum ze lepiej jest dac przy zbiorniczku ale hmm,za duzzo grzebania
_________________
Kocham Kaśke
 
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Lis 19, 2008 22:33   

zapal napisał/a:
a drugi w tylnej klapie tuz przy koncu wezyka

no u mnie był w zasadzie założony na wężu w gumowej osłonce, w przepuście do klapy.
ta kulka była zastana, w ogóle nie było spryskiwacza i nigdzie nie ciekło, ale rozruszałem ją gwoździem i działała ... do wczoraj, bo znowu nie mam spryskiwacza z tyłu. najlepiej wstawić nową uniwersalną, tak jak thef mówi!
... bo będzie powtórka z rozrywki jak u mnie :cry:
 
 
vanetten 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 79
Skąd: Chorzów



Wysłany: Czw Lis 20, 2008 19:25   

thef napisał/a:
Gdzieś na trasie pompka - dysza. Kup jakiś uniwersalny i załóż jak najbliżej pompki, a tym czy masz stary i nie działa czy go wcale nie masz się nie przejmuj, no chyba, że masz trochę czasu na zabawę w szukanie ;)

Jak chwilę znajdę to poszukam :mrgreen: jak nie znajdę to kupię uniwersalny. Dzięki.


rybakowy napisał/a:
jak chcecie moge zrobic fotki jak ja mam to zrobione :grin: koszt zaworka to 10zł,robocizna-sam se robiłem, efekt - bezcenny :lol:


Jak możesz to proszę :mrgreen:
 
 
rybakowy 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 272
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Czw Lis 20, 2008 19:47   

postaram sie jeszcze dzis,tylko niech przestanie tak mocno padac :lol:

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 21:16 ]
Witam,przepraszam ze teraz pisze ale nie robie fotki bo... jesli chodzi o samoinstne wyciekanie płynu ustało ale co do ciśnienia w węzykach hmmm to słabe:( musze cos nad tym pomyslec,poprzednio miałme nissana i udało mi sie to wyeliminowac:) wiec odezwe sie jeszcze
_________________
Kocham Kaśke
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Problem z bezpiecznikiem spryskiwaczy
wolft1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Sty 27, 2008 20:54
sTERYD
Brak nowych postów [R414] wężyki od pompy paliwa
Mati18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Maj 16, 2013 20:53
Mati18
Brak nowych postów [R 416] Pompki Spryskiwaczy
Dr.Stein Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 09, 2013 19:32
Dr.Stein
Brak nowych postów [R420] Pompka spryskiwaczy
6harry6 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sty 08, 2013 07:11
mirwin
Brak nowych postów [r45] pompki spryskiwaczy do lifta
madmips Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Gru 14, 2012 15:15
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink