Forum Klubu ROVERki.pl :: Citroen SAxo Electrique
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Citroen SAxo Electrique

Gdzie to kupic?
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 26, 2008 16:59   Citroen SAxo Electrique

Witam,
mam takie pytanie gdzie można kupić sobie Citroena Saxo Electrique.

Znalazłem parę fajnych filmików na youtube o tym:
http://www.youtube.com/re...ectrique&page=1

O golnie o tym juz słyszałem i tak myślałem sobie właśnie nad kupnem tego, chodź z standardowo ma zasieg tylko do 120km a max prędkość 100km/h ale za to jest na prąd :ok:
I takie auto np do pracy jest w sam raz jak sie jedzie tylko np 40km w jedna stronę. Ładowanie trwa 6-8godzin ale można w nocy lądować sobie.

Chodź tez czytałem jak sie by wymieniło baterie na lepsze to nawet do 300km można jechać takim czymś. Na allegro patrzyłem ale nikt takiego czegoś nie oferuje :sad:

Jest tez fajna dokumentacja "Who killed the eletric car" o tych autach od General Motors EV1. Ale jak zwykle Ameryka nie można było tych aut kupić tych wypożyczyć od nich.

[ Dodano: Sro Lis 26, 2008 17:02 ]
Cos takiego jeszcze znalazłem:
http://www.elektroauto-fo...ndex.php?id=267

[ Dodano: Sro Lis 26, 2008 17:10 ]
Istnieje nawet Polska firma co konwertuje normalne Auta na elektryczne. chyba sobie Fiat 126p przerobie na elektro :mrgreen:

http://www.3xe.pl
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 26, 2008 16:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hoosar 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Sro Lis 26, 2008 20:02   

Na mobile.de jest kilka ofert (1xSaxo i 2xAX), niestety ceny nie sa zbyt ciekawe ;) ... Produkowane byly nawet seicento i cinquecento w wesji Elettra (z napedem elektrycznym), ale niestety nie znalazlem zadnego ogloszenia sprzedazy takiego samochodu.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 26, 2008 20:08   

No z tego co wiem to ten Saxa kosztował na nowo z salonu 25.000€ :cry: No na mobile są to wiem ale chodzi mi gdzieś w Polsce kupić bo do niemieć nie będę jechał specjalnie po to :mrgreen:

Fajny jest tez Tesla Roadster ale koszty 100.000 $ :evil: Ale technologia elektro mi się podoba, ciche te auta jak coś oraz zero spalin :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 26, 2008 20:54   

Remi55 napisał/a:
zero spalin

Spaliny są,ale z elektrowni w Bełchatowie. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 26, 2008 22:44   

maciej napisał/a:
Spaliny są,ale z elektrowni w Bełchatowie. ;)

Ale czy bym jechał czy nie jechał to i tak będą w Bełchatowie spalać :mrgreen: Wiec lepiej raz spaliny z Bełchatowa niż jeszcze spaliny każdego samochodu :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hoosar 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Sro Lis 26, 2008 22:54   

A swoja droga ciekawi mnie jakie sa orientacyjne koszty przerobienia malego miejskiego samochodu na wersje elektryczna. W sumie fajna sprawa jak ktos duzo jezdzi po miescie - super ekonomiczny, do tego stosunkowo duzy moment obrotowy.
_________________
był R400 1.4 16V Nightfire Red
 
 
michone 



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lis 26, 2008 23:00   

a ten trabant co gosciu sobie przerobił na elektro?? było w wiadomosciach ale nie moge znalexc szczegolow :/

edit: http://www.autoelektryczne.com/inni.htm
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 27, 2008 00:04   

hehe.. fajny trabant :)

hoosar, ehm z tego co ta firma w Wrocławiu oferuje to piszą ze jakieś 4000PLN na przeróbkę :wink: Ale bez kosztów baterii bo to jest najdroższa sprawa:

Koszt akumulatorów kwasowo-ołowiowych o pojemności około 120Ah to około 5.000 zł.

Koszt akumulatorów litowo-żelazowo-fosforowych (LiFePO4) o pojemności około 100Ah to około 20.000 zł.

[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 00:06 ]
Mnie ten temat bardzo zainteresował, bo kurcze do pracy i na miasto to jest 100x lepsza alternatywa niż zwykłym autem. :wink:

[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 00:29 ]
Dzieki za link od trabanta, chyba jednak sobie sam przebuduje :mrgreen: Wezmę jak inny silnik od wózka widłowego do tego :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
PTE 




Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Lis 27, 2008 09:09   

Najtaniej wychodzi kupić kilkunastoletnie auto ze zdrową karoserią i przerobić je na elektryczne.

Polecam temat założony przez kolegów z corollaclub.


http://www.forum.corollac...hlight=pr%B1dem
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
michone 



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Lis 27, 2008 10:54   

http://www.samochodyelektryczne.neostrada.pl/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 27, 2008 12:55   

No dokładnie najchętniej bym swojego malca do tego użył ma super karoserie ma przebieg zaledwie 35.000km od nowości :mrgreen: Zadbany jak moj Rover :razz: Tylko ze trochę mało w nim miejsca na baterie :cry:

Hmm.. zobaczę ale te silniki LMC LEMCO sa dokładnie to co trzeba i ten pan z tej strony
michone napisał/a:
http://www.samochodyelektryczne.neostrada.pl/
jest pionierem na tej dziedzinie. :mrgreen:

Chyba się na wiosnę za budowę zabiorę ale poszukam trochę innej karoserie sobie. Moze by tak MG TF to tego wziął :razz: będę miał pierwszego Rovera na prąd :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200Vi] Vs Citroen Xara VTS 2.0
donmulanka Offtopic 21 Pią Paź 31, 2008 09:58
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink