Forum Klubu ROVERki.pl :: [wszystkie] czy są chętni na rozwój alternatywnego T4?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:02
[wszystkie] czy są chętni na rozwój alternatywnego T4?
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:06   

jutro podajde do znajomego mechanika, który podłączał pod kompa naszą 75 (2.5KV) i z silnikiem nie było problemu, miał w bazie duużo roverków, podpytam jaki ma interfejs (jakiś uniwersalny),, może coś to pomoże.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:15   

Markzo pytaj bardziej o DIS, INPA i DS-2, ewentualnie interfejs który chodzi po Ethernet- OBD.
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:16   

komunikuje się z r 75 i odpala 50% informacji orginał z BMW. Cena jest nastokrotnie mniejsza niż T4. Jeżeli komuś wystarczą podstawowe parametry + większość czujników i zawężona praca silnika to ma problem z głowy, jak coś mogę rozwinąć wypowiedz.
_________________
Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez Boncky Czw Kwi 08, 2010 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:17   

Boncky DIS czy INPA? Chodzi mi tylko o interfejs. Oprogramowanie T4 znajdzie się :wink:

Z tego co doczytałem na forach aby dobrać się do BCU i LSM potrzebny jest interfejs który chodzi Ethernet-OBD
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 20:27   

apples napisał/a:
Boncky DIS czy INPA? Chodzi mi tylko o interfejs. Oprogramowanie T4 znajdzie się :wink:

Z tego co doczytałem na forach aby dobrać się do BCU i LSM potrzebny jest interfejs który chodzi Ethernet-OBD


Jeżeli jakoś znajdę czas podam dokładne modele jakie współpracują, bo nie chcę kłamać. Ja zczytałem większość błędów takich jak walnięty EGR czy inne pierdoły.
_________________
Pamparampam
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 21:08   

Boncky jak możesz to rozwiń.
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 09, 2010 01:24   

No proszę :shock:
Dopiero teraz odnalazłem temat.
A teamt utknął w martwym polu.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Cze 09, 2010 12:07   

jedyna napisał/a:
No proszę :shock:
Dopiero teraz odnalazłem temat.
A teamt utknął w martwym polu.
Nie utknął. Myślimy nadal intensywnie i teraz zbieramy dodatkowe dane http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=56552
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 11, 2011 15:42   

Zamiezam sie z zakupem ELM 327 w jakiej najnowszej wer 1.4 czy ma to sens ? czy wie ktos cos wiecej ? na temat interface ? bo stoimy w miejscu :/

Chcial bym jak pewnie wszyscy zdiagnozowac np. Czujnik polozenia Walka i Walu :D
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sty 11, 2011 15:50   

sprzet polski, wiele nie warty ale tani, jak masz wiecej niz 1 woz w rodzinie kup sobie:) profilaktycznie w domu nie zaszkodzi a marny grosz kosztuje:)
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 11, 2011 18:07   

dzieju napisał/a:
Zamiezam sie z zakupem ELM 327 w jakiej najnowszej wer 1.4 czy ma to sens ? czy wie ktos cos wiecej ? na temat interface ? bo stoimy w miejscu :/

Chcial bym jak pewnie wszyscy zdiagnozowac np. Czujnik polozenia Walka i Walu :D


Ja też się nad tym zastanawiałem :) i zastanawiam w sumie

ostatnio walczyłem z moją 600ką nigdzie się nie łączyła nikomu na żadnym sprzęcie, po 2 dniowej batalii mój magik rozebrał kompa na części 1wsze i jakąś prehistoryczną metodą flashował go i wzbudził go do życia, teraz się łączy :)

generalnie na różnych sprzętach się łączył, jego komp za 10tys zł, na starszym jakimś, nawet pożyczył Brain Bee za niespełna 30tys i prócz obrotów, temperatury czynnika chłodzenia, temperatury doładowania, wyprzedzenia zapłonu oraz napięcia akumulatora nie pokaże, no wiadomo błędy ABS i ogólnie całego auta.

Więcej będę jeszcze na KTS'ie boshowskim próbował (jego jest aktualnie w awarii) bo sterownik w roverku jest bosha więc to może dać inny rezultat, a najlepiej to T4. Generalnie mówił, że to stary komputer dobry ale nic więcej nie wykręci się, cudów nie zobacze...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 16:21   

Panowie jakiego oprogramowania uzywac do tego ELM bo dostalem jakies darmowki :/

Podajcie nazwy albo najlepiej linki :/ cokolwiek .
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 21:22   

Odbierz PW
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 19:32   

Dzieki wielkie

Dzis zrobilem test i wszystko dziala ..

Mam kilka tych programow i jednym z nich wyszlo mi takie cos



Czy ktos moze mi roszyfrowac ?

Camshaft to chodzi o czujnik walka , a misfire ? na 1 cylindrze ?

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 19:32 ]
Tutaj prowadze watek ..

http://forum.roverki.eu/v...p=582209#582209

Jak znajde czas zaloze FTP dla nowych takich jak ja i zaladuje tam programy nie bedzie trzeba szukac i sie prosic .

Tak jak ja chcial bym tylko klubowicza to udostepnic ale cos wymysle .
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Sro Sty 19, 2011 19:51   

P1475 - poczytaj tutaj
 
 
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Sob Sty 22, 2011 16:11   

właśnie też zakupiłem ELM327 1.4 i nawet zagadał z moim TF'em
nie wykazał żadnych błędów, ale wydaje mi się ze wszystkiego tak jak trzeba nie czyta (już kiedyś ktoś mi go kiedyś sprawdzał takim prostym interface'em a potem na T4 okazało się że błedy jednak były)
który program najlepiej sprawdza się do diagnostyki ? obecne mam jakiegoś PCMSCAN - ale może coś lepszego się znajdzie ?
Chce zrobić testdrive - zalogować wszystkie mozliwe parametry i potem przeanalizowac - może dojde do tego dlaczego czasami mam problem z szarpiącym silnikiem (bo to nie problem cewek świec itd.)

a wracajac do głównego tematu tego wątku to
wala mi się w domu stary laptop identyczny jakie były wykorzystywane w oryginalnym T4 (Dell CPx), mogę go przeznaczyć do eksperymentów :-) kiedyś dawno temu znalazłem jakąs firme która sprzedawała kable do T4 za całkiem rozsądne pieniądze (oczywiście oryginalne Made in China)- ale teraz nie potrafie tego odszukać, bo chętnie bym je zakupił. Może udałoby się jakoś te kable znaleźć, zainstalować co trzeba na lapku to by to w końcu zaczęło jakoś działać ?
jako że moje MG to moje hobby to takim narzędziem chętnie się niekomercyjnie podzielę :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 24, 2011 20:45   

Witam.

Trafiłem w necie na rozpiskę gniazd diagnostycznych do różnych samochodów,między innymi do naszych roverków, wszystko w jednym pliku waży ok 5mb może się przyda.

http://rapidshare.com/fil...tycznych_1_.chm
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sty 24, 2011 23:28   

to jest fragment helpa z oprogramowania do KTS i w sumie nie ma tam nic specjalnie odkrywczego o tych gniazdach, chyba, ze ktoś nie wie gdzie szukać. A jeśli chodzi o pinologię gniazd tam podaną to nie zawsze się zgadza, zwłaszcza w starszych wersjach :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 25, 2011 00:01   

eee, myślałem ze trafiłem na coś pomocnego a u dupa
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Wto Sty 25, 2011 07:46   

slax napisał/a:
eee, myślałem ze trafiłem na coś pomocnego a u dupa

To jest cos pomocnego. Co prawda nie sciagnalem tego pliku jeszcze i nie wiem czy jest tam tylko Rover , czy wszystkie marki. Wiedziec gdzie jest te pieprzone gniazdo to polowa sukcesu. Szczegolnie w nowszych autach gniazda sa umieszczane w kosmicznych miejscach :roll: . W pracy mam mozliwasc jak robie emisje min. zebrac obroty i temp. przez OBD, fajnie tylko nikt do tej pory nie dal inf. nam gdzie w niektorych autkach szukac wtyczki. To samo jak komus robie auto starsze to tez cholera wie gdzie jest to gniazdo i jesli to nie OBD jak wyglada. Moze masz kompletny rozdzial "help" z lokalizacjami gniazdz z KTS-a do sciagniecia? Moje urzadzenie oferuje opcje "help" jak juz sie podlacze pod auto, wlasnie trzeba sie podlaczyc :/ . Co do tematu inf. srednio przydatne, ale ogolnie bardzo. Pozdr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG i R wszystkie] rozmiar kół a ABS
jaka maksymalna dopuszczalna róźnica obwodu kół
spider666 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pią Sty 30, 2009 09:03
spider666
Brak nowych postów [wszystkie] T4 testbook ?
plemaster Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Lip 07, 2011 21:17
des
Brak nowych postów [wszystkie] A może tak bez T4?
lamer Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Sro Lip 09, 2008 08:00
rolando
Brak nowych postów [wszystkie] Modifikator plus
Darulek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Wto Paź 05, 2010 20:37
liberoy
Brak nowych postów [ K-sereies wszystkie ]
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Lip 03, 2008 12:39
kolin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink