Wysłany: Sob Gru 20, 2008 15:38 [R820] Jaki gaz zalożyć
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
WITAM WSZYSTKICH
jak w temacie.chce zalozyc gaz do mojego roverka
czy moze ktos mi podpowiedziec jakiej generacji gaz zalozyc i ile to kosztuje?
pozdrawiam i za wszelkie porady z gory dziekuje
_________________ pająk
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 21:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 15:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 18:33
Jeśli gaz będzie Ci zakładał jakiś zakład to najlepiej załóż 4 generacje, czyli sekwencja, nie znam się na tym ale na qłównej stronie w >>faq są polecane nawet konkretne wtryskiwacze lub reduktor. Cenowo pewnie ~2 - 2.5tyś
A jeśli byś jednak zakładał 1 generacje opartą na Blosie, to mniej więcej tak się przedstawiają ceny:
zbiornik: 60 litrów , 870mm, 315mm (odradzam firmę Grodków bo są zardzewiałe w środku) ~250zł
mocowanie zbiornika ~50zł
wielozawór: BRC europa do zbiorników cylindrycznych ~300zł
obudowa wielozaworu BRC ~50zł
wlew gazu BRC ~50zł
rurka 8mm ~100zł
elektrozawór na rurkę 8mm (np BRC ET98) ~120zł
reduktor BRC AT90E 140kW ~270zł
BLOS ~300zł
Emulator wtrysków i sond lambda, przełącznik ~100zł
Ceny celowo trochę przesadziłem bo zawsze jednak wychodzą rózne niespodziewane wydatki, czyli cała kwota ~1600zł za same podzespoły, i jeśli montujesz sam, ale myślę że tyle samo wyjdzie jak jakiś zakład będzie to montował.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Gru 21, 2008 13:35
Również polecam sekwencję. Są jeszcze BLOSY i inne patenty ale w to bym sie nie bawił. Mam taki silnik zagazowany i jest ok. Polecam również instalację od AC, np STAG 300 - świetne użądzenie
Hmm, normalnie sie sprawuje. Ja mam, wprawdzie nie w Roverze, ale DOBRA sekwencja daje sobie rade. Odpowiednio wydajny reduktor, wtryskiwacze i montaz. Auto hamowane przed i po. Roznica 1KM, czyli pomijalna.
ale ja chcialbym sie odlaczyc od benzyny.poniewaz znajomy mechanik znalazl prawdopodobnie przyczyne duzego spalania mojego auta.ow mechanik stwierdzil ze moje wtryskiwacze nie daja mgielki tylko leja paliwko i dlatego pije jak smok jak wlaczy sie turbina.powiedzcie mi zatem drodzy koledzy co z tym fantem zrobic?kupno nowych wtryskow nie wchodzi w rachube bo to koszt rzedu 2,200 zl.[taniej mnie wyniosl samochod].,a przy ktorej generacji gazu sa wymieniane wtryski na gazowe?czy trzeba wymieniac wtryski?nie mozna np.zalozyc gaz 1 lub 2 generacji z recznym ustawieniem mieszanki gazu[np. blos],a wtryski zostawic te co sa?poprostu mysle ze taniej mi wyjdzie wstawic gaz niz kupic wtryskiwacze.co wy na to?co o tym sadzicie?prosze o porady i opinie.nawet te zle mile widziane.moze ktos juz ma takie zastosowanie w swoim autku?
"Chłopie", nie przeżywaj starego trupa, wrzuć tam co bądź i będzie to jakoś żyło. Możesz nawet zamontować najzwyklejszego zenita sekwencje i będzie chodzić. No a jak masz za dużo kasy, to montuj BRC, Lovato, Landi-Renzo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum