Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 120] Kilka pytań...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 120] Kilka pytań...
Autor Wiadomość
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 11:45   [MG ZR 120] Kilka pytań...

Witam. Mam kilka pytan dotyczacych silnika 1.8 117km z roku 2002.
1. Czy saw nim zawory hydrauliczne czy recznie regulowane?
2. Czy olej jaki zalałem Agip 10W 40 bedzie dobry?
3. Chce zmienic kable wysokiego napiecia do swiec i mam problem z ich dostepnoscią kotre elementy wymienic i gdzie je dostac (ponizej przedstawie zdjecie jak to wyglada).
4. Czy silnik 1.8 117km ma jakies znaki szczególne do rozpoznania ? moze to głuie pytanie ale tak własciwie to mam MG ZR 160 ale wiem ze silnik byl zmieniany podobno na 1.8 i z tad to pytanie.
Z góry dzieki
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 09, 2008 11:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 11:55   

szukaj a znalezione Ci będzie :P
1-hydrauliczne
2-dobry
3- kable to takie: http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=120
4- najpewniej po numerze, jeśli to 1,8 to zaczyna sie na 18K4...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 09, 2008 11:57   Re: [MG ZR 120] Kilka pytań...

samuro napisał/a:
Witam. Mam kilka pytan dotyczacych silnika 1.8 117km z roku 2002.
1. Czy saw nim zawory hydrauliczne czy recznie regulowane?
2. Czy olej jaki zalałem Agip 10W 40 bedzie dobry?
3. Chce zmienic kable wysokiego napiecia do swiec i mam problem z ich dostepnoscią kotre elementy wymienic i gdzie je dostac (ponizej przedstawie zdjecie jak to wyglada).
4. Czy silnik 1.8 117km ma jakies znaki szczególne do rozpoznania ? moze to głuie pytanie ale tak własciwie to mam MG ZR 160 ale wiem ze silnik byl zmieniany podobno na 1.8 i z tad to pytanie.
Z góry dzieki


co do zaworow ty hydrayulika,
olej powienien byc OK,
a co do kabli to masz 2 kable zaplonowe i 2 cewki zaplonowe :)
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 13:11   

To w sumie jak zmieniac kable to i cewki prawda? powiedzcie mi jeszcze gdzie znajde ten numer silnika w ktorym miejscu on jest bede bardzo wdzieczny. W tym linku co mi dales tam piszeze to do silnikow 1.4 i 1.6 napewno to te? a teraz z innej beczki czy oryginalny tłumnik do zr160 bardzo buczy ? bo ja chyba mam nieoryginalny i mi sie obija na nierownosciach jak dobrze kojarze to oryginał to dwie rurki prawda? bo ten co mam toladniecjdzi i wyglada ale nie potrafie go usztywnic. Bardzo dziekuje za pomoc w tym poscie jesli bede mial jakies pytania jeszcze to tu bede pisal pozdrawiam.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 14:52   

masz zwykłe 1.8 widzę po kolektorze i brak VVC
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 19:16   

samuro napisał/a:
W tym linku co mi dales tam piszeze to do silnikow 1.4 i 1.6 napewno to te?

tak, w przypadku silnników serii K większość osprzętu nie różni się przy różnych pojemnosciach :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 10:10   

Koledzy odpowiedzcie mi na ostatniego posta jak z tym numerem silnika i gdzie on jest i z tym tłumnikiem tez. Dzieki
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Gru 10, 2008 10:21   

Wiecej o silnikach Powertrain znajdziesz sobie w broszurce:

http://mgfnl.nl/powertrain-brochure.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/K-series
http://www.mgf.ultimatemg...ry_of_the_K.htm

Wersja 1.8 bez zmiennych faz ma symbol 18K4F. Calkiem nieglupie rozwiazanie jezeli chodzi o uturbianie tego dalej.
 
 
PopeY 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 208
Skąd: Konin



Wysłany: Wto Gru 23, 2008 19:21   

nie chce zekładać nowego tematu wiec pozwolcie ze wcisne swoje pytanie tu...przeczytalem na Technicznym FAQ takie coś


W przypadku silników serii K bez układu zmiennych faz rozrządu (czyli innych od 1.8 VVC):
- pasek rozrządu 80 zł
- rolka napinająca pasek rozrządu 90 zł
- pompa wody 120 zł
- uszczelniacze wałka rozrządu 2 szt. 60 zł
- uszczelniacz wału korbowego tylny 40 zł
SUMA: 390 zł

W silnikach z układem VVC należy dodatkowo wymienić pasek rozrządu tylny (ok. 60 zł) oraz 2 dodatkowe uszczelniacze wałka rozrządu (również ok. 60 zł).

Podane ceny są orientacyjne. Nie wiesz gdzie kupić? Przeczytaj to.
Koszt robocizny (zależnie od regionu i warsztatu) zaczyna się od ok. 150 zł.

Chodzi mianowicie oto że jest tu napisane że trzeba wymienić uszczelniacze wałka rozrządu a dalej pisze ze przy VVC dodatkowo należy wymienić 2 uszczelniacze rozrządu...no to ile przy VVC ich jest 4?? co należy dokładnie wymienić przy rozrządzie przy silniku VVC??
_________________
MG ZT 190
Kocham oryginalne auta
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Gru 24, 2008 00:22   

uszczelniacze sa zawsze 4z tym tylko, ze bez vvc nie trzeba wymieniac na zapas tylnych, gdyz jest do nich zawsze larwy dostepa w przypadku vvc zeby sie do nich dostac trzeba zdjac tylny pasek :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PopeY 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 208
Skąd: Konin



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:26   

a te uszczelniacze wała korbowego są takie ważne...je też wymienić 4 czy tylko tak jak pisze tylne??
_________________
MG ZT 190
Kocham oryginalne auta
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Sty 11, 2009 21:13   

PopeY napisał/a:
a te uszczelniacze wała korbowego są takie ważne...je też wymienić 4 czy tylko tak jak pisze tylne??

Przy VVC najlepiej wymienić wszystkie (4) uszczelniacze wałków rozrządu i (1) uszczelniacz wału korbowego (od strony rozrządu).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 25] kilka pytań
michalie Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Wrz 01, 2014 12:53
Adrian
Brak nowych postów [r25, 1.4, 01] kilka pytan
allbart Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Paź 27, 2009 16:28
azer
Brak nowych postów [200] Kilka pytań
Harry Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Gru 09, 2012 14:30
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R25] kilka pytań
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Wrz 07, 2009 22:27
Krzysi3k
Brak nowych postów [25 2.0 TD] kilka pytań
bamber Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Mar 15, 2011 18:23
sluchawa21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink