Ktoś pisał, że PHJOWI wgrywał mu jakąś nową mapę do V6.
Ja pisałem owszem wgrał, auto dostało wigoru, ale czy kucy przybyło to nie wiem. Mam wrażenie że teraz dopiero ma 150KM.
Szwagier ma BMW 318 150KM i przed softem ciężko było utrzymać się z nim równo a po sofcie objade go bez jednego pierdnięcia
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 21:26 ]
Markzo napisał/a:
a nie da rady poskładać z gratów od 2.0 i 2.5 jednego silnika?? 177KM już daje rade;)
fakt nie ma info o takim motorze. Ja te 150 koni wziąłem z faktury z serwisu w niemczech gdzie napisali że wymienili silnik na 1.8 105KW 150HP (105 KW to i tak nie jest 150 koni więc coś namieszali) ale wracajac do tematu softu potwierdzałoby to fakt wzrostu mocy po sofcie bo przed wizytą u PHJOWI nie mogłem za bardzo walczyć z ta BMW a teraz łykam ja z palcem w ..... Czyli: coś wtym musi być zastanawia mnie jeszcze fakt że teraz do tego mniej pali.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 19, 2008 16:33
sknerko napisał/a:
fakt nie ma info o takim motorze. Ja te 150 koni wziąłem z faktury z serwisu w niemczech gdzie napisali że wymienili silnik na 1.8 105KW 150HP (105 KW to i tak nie jest 150 koni więc coś namieszali) ale wracajac do tematu softu potwierdzałoby to fakt wzrostu mocy po sofcie bo przed wizytą u PHJOWI nie mogłem za bardzo walczyć z ta BMW a teraz łykam ja z palcem w ..... Czyli: coś wtym musi być zastanawia mnie jeszcze fakt że teraz do tego mniej pali.
A tak z ciekawości - ile zapłaciłeś?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 12:38
Mixtated, ty to do Dominika do Łodzi jedź. On jest specjalistą od diesli i na pewno będziesz zadowolony z jego usługi. Napisz na PW to dam ci namiary to się go dopytasz.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 13:40
Rowan, czytałem kiedyś ten dosyć długi, bodajże na 25 stron temat Mam mieszane uczucia. Dodatkowo cena była znacznie wyższa niż u PHJOWI. Bez obrazy dla Dominika, ale miałbym chyba większe zaufanie do PHJOWI. A możesz w skrócie napisać, czy w końcu Dominik podkręcał te Roverki, czy poprostu przywracał koniki, co pouciekały do stanu fabrycznego? I jeśli możesz wyślij mi na PW namiary - zawsze taki kontakt warto mieć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czy jest widoczna roznica?? jak spalanie? bo powiem, ze chyba juz sie zdecydowalem przemierzyc te 300 km:)
Pisałem już wcześniej że różnica jest może nie kolosalna ale: jak wyjechałem na trasę od PHJOWI i zadałem się na wyprzedzanie jadąc za innym roverkiem 45, przyspieszając jak zwykle to bym mu w kufer wjechał szczęka mi opadła i zacząłem sprawdzać co zacz tym bardziej że PHJOWI nie mówił że coś tam się zmieni jedynie że powinien palić mniej. pocisnąłem jeszcze troche zanim do Poznania dojechałem i szczęka na swoje miejsce wrócić nie chciała jechał jak nigdy wczśniej . co do spalania to zszedł ok 1-1,5 l/100km w dół testowaliśmy na spocie w Poznaniu zużycie i taki sam Rover jak mój na takim samym odcinku drogi w podobnych warunkach drogowych spalił 9,6 wg. kompa a mój 7,4 testował kolega Zukowaty (jego 2,5 litrowa 75 spaliła 12,5). Od czasu wizyty u PHJOWI na trasie pali mi średnio 7-7,5l na 100km a w mieście 10 nie przekracza, jedynie u mnie jak jeżdże zimnym samochodem po 1-2 km do sklepu nie jeżdżąc nigdzie dalej to komp pokazuje 12,5 -14l na 100km ale wtedy wskazówka temp nawet nie ruszy sie więcej jak o 3-4 mm w góre
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum