Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Po szczegolowej analizie postow archiwalnych dot. problemow ze sprzeglem przy silnikach KV6 mam pytania nastepujacej tresci:
1. Sprzeglo jest bardzo wysoko, duzo wyzej niz pedal hamulca. Rozumiem, ze te typy taka maja? Nie ma mozliwosci regulacji?
2. W archiwalnych postach czytam, ze pierwsza rzecza ktora mozna zrobic przy problemach ze sprzeglem to odpowietrzenie ukladu. Na czym to konkretnie polega, jak przeprowadzic operacje odpowietrzania?
3. W jaki sposob moge sprawdzic czy pompa sprzegla jest sprawna? Moje sprzeglo nie wysprzegla do konca. Przy pedale wcisnietym do konca ciezko biegi wchodza. Jak kilka razy podpompuje pedalem to bieg mozna wrzucic choc z odczuwalnym oporem. Na razie w miejscu styku wysprzeglika oraz lapki wychodzacej z 'dzwona w ktorym jest sprzeglo' podlozylem podlkadke dzieki czemu lopatka jest bardziej dociskana, ta operacja poprawila troche dzialanie sprzegla jednak wiem, ze jest to rozwiazanie tymczasowe.
Pozdrawiam D@n!el
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Mar 03, 2011 22:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 26, 2008 02:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Sprzeglo jest bardzo wysoko, duzo wyzej niz pedal hamulca. Rozumiem, ze te typy taka maja? Nie ma mozliwosci regulacji?
zgadza sie... to spadek jeszcze po R400 i w R45/ MG-ZS tak zostało... jak trochę pojeździsz to przestaniesz zauważać
D@n!el napisał/a:
2. W archiwalnych postach czytam, ze pierwsza rzecza ktora mozna zrobic przy problemach ze sprzeglem to odpowietrzenie ukladu. Na czym to konkretnie polega, jak przeprowadzic operacje odpowietrzania?
przde wszystkim sprawdź czy masz płyn (dot-4) w zbiorniczku pod skrzynką bezpieczników
nie wiem jak tam wygląda wysprzęglik, jeśli standardowo jak we wszystkich 400/45 to jest z tym trochę zabawy ale do zrobienia było kilkakrotnie opisywane na frum
D@n!el napisał/a:
W jaki sposob moge sprawdzic czy pompa sprzegla jest sprawna?
patrz odpowiedź do pkt 2
poza tym musisz sprawdzić, czy przy tym tłoczku dochodzącym do pedału nie jest mokro... jeśli tak to masz odpowiedź
całe szczęście przy naszych modelach to nie jest ogromny wydatek
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum