Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 ] Problem z diodami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 ] Problem z diodami
Autor Wiadomość
michal1212 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: bydgoszcz



  Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:11   [R75 ] Problem z diodami
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam was w nowym roku. Dzięki waszym zdjęcią zdołałem naprawic czujnik cofania wystarczyło wykręcić i popryskać płynem do czyszczenia styków, jestem zadowolony bo działa za co serdecznie dziekuje.
Natomiast problem z diodą w desce rozdzielczej nadal jest nie rozwiazany , dostosowałem się do waszych porad , ///moduł i inne styki przeczyscilem i nie stety nadal nie działa , nie miga ( DIODY BYŁY SPRAWDZANE I SĄ DOBRE ) , jezeli macie jakies pomysły to bardzo prosze pomóżcie za co z góry serdecznie dziękuje //////////// i jeszcze jedna drobnostka czy ktoś może przesłać zdjęcie gdzie znajduje się korek spustowy oleju ( SKRZYNIA BIEGÓW ) i ile oleju mieści się


CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI I PORADY
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:19   

Wszystko ładnie podane w kwestii olejów: http://www.roverki.pl/article.php?sid=62#specif
 
 
michal1212 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: bydgoszcz



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:15   

a , czy ma ktoś pomysł co z tymi moimi diodami, spominałem o nich na wcześniejszych fora :smile:

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 13:16 ]
?? ??????????????????????????????????????????????
 
 
 
ENU 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 228
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 21:55   

_________________
Rover 75 2.0i
 
 
tsuch 



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 14
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 09:43   

Witam,

Tak trochę pośrednio podpinam się pod temat...
Wspominasz o czujniku cofania i zdjęciach. Czy chodzi może o czujnik cofania w kanale,
czy może o czujnik w zderzaku (zdjęcia)? Jeżeli tak to gdzie "leżą" zdjęcia jeżeli mogę o nie prosić .

Pytam ponieważ nie wiem jak się dostać do czujników w zderzaku.


pzdr Tomek
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 09:59   

jesli dioda jest ok styki tez... to hmm problem lezy gdzies w samym liczniku ( ktoryms przekzniku) jesli sie zbytnio na tym nie znasz to raczej nic nie poradzisz...
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 11:17   

sygnał dla uruchomienia diody dociera przez tą kostkę w zegarach za obrotomierzem pin nr 9 przewód chyba żółty z czarnym paskiem.Tak to dziwnie wymyślili że ten przewód wychodzi z przełącznika kierunkowskazów przy kierownicy pin nr 4. Nie jestem do końca pewien ale wygląda to tak, że która dioda zaświeci (i czy wogule zaświeci) decyduje "komputer"-moduł świateł przez magistrale informacyjną CAN podaje informację do komputera w zegarach, a ten zapala diode. Krótko mówiąc do sprawdzenia ten żółto-czarny przewód, jak jest przejście i ew. podaje jakieś napięcie lub masę po przełączeniu przełącznikiem kierunków to pozostaje wizyta na komputerze T4 który zdiagnozuje co jest. Wszystkie kontrolki w zegarach zdiagnozujesz włączając test http://www.roverki.pl/for...styka+komputera jest opisane jak dostać sie do testu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michal1212 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: bydgoszcz



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 12:28   

sknerko napisał/a:
sygnał dla uruchomienia diody dociera przez tą kostkę w zegarach za obrotomierzem pin nr 9 przewód chyba żółty z czarnym paskiem.Tak to dziwnie wymyślili że ten przewód wychodzi z przełącznika kierunkowskazów przy kierownicy pin nr 4. Nie jestem do końca pewien ale wygląda to tak, że która dioda zaświeci (i czy wogule zaświeci) decyduje "komputer"-moduł świateł przez magistrale informacyjną CAN podaje informację do komputera w zegarach, a ten zapala diode. Krótko mówiąc do sprawdzenia ten żółto-czarny przewód, jak jest przejście i ew. podaje jakieś napięcie lub masę po przełączeniu przełącznikiem kierunków to pozostaje wizyta na komputerze T4 który zdiagnozuje co jest. Wszystkie kontrolki w zegarach zdiagnozujesz włączając test http://www.roverki.pl/for...styka+komputera jest opisane jak dostać sie do testu

Dzieki przyjacielu , ale czy jak bede miał jakies błędy w liczniku to czy sam naprawie ja mysle że nie i i tak bede musieł jechać do specjalisty :beczy: hmmmm z góry dziekuje za link pozdro
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 12:42   

michal1212 napisał/a:
Dzieki przyjacielu , ale czy jak bede miał jakies błędy w liczniku to czy sam naprawie ja mysle że nie i i tak bede musieł jechać do specjalisty

eeetam zaraz do specjalisty jak któreś diody nie świeca to ci wymieni większość elektroników jak poważniejsze sprawy (niedziałające wskaźniki czy wyświetlacz komputera pokładowego) to raczej wymieniał bym zegary całe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michal1212 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: bydgoszcz



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 12:46   

ENU napisał/a:
Obrazek


Tak bardzo dziekuje ale czy to jet napewno rover 75 chodzi mi o zdjecie korku spustowego oleju ? pozdro

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 14:27 ]
sknerko napisał/a:
michal1212 napisał/a:
Dzieki przyjacielu , ale czy jak bede miał jakies błędy w liczniku to czy sam naprawie ja mysle że nie i i tak bede musieł jechać do specjalisty

eeetam zaraz do specjalisty jak któreś diody nie świeca to ci wymieni większość elektroników jak poważniejsze sprawy (niedziałające wskaźniki czy wyświetlacz komputera pokładowego) to raczej wymieniał bym zegary całe.


Tak tylko ,że diody były sprawdzane i działają hmmmm :idea:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T] LPG - problem
pajda Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Lis 11, 2010 12:42
hudy23_1985
Brak nowych postów [R75] Problem z aku?
Rowan Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Lis 01, 2008 10:29
PHJOWI
Brak nowych postów [R75] Problem z EGR
marcin.misek Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 24, 2014 08:37
Comrade
Brak nowych postów [R75] Problem z CPU
Malyszido Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Lis 02, 2010 09:42
apples
Brak nowych postów [R75] Problem z ABS
wojcio0 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lut 15, 2013 14:53
zawisza



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink