Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Wczoraj zdażył mi sie taki przypadek, że mój klucz do autka został pogryziony przez dziką bestie, w dodatku samice, no i z gumki-obudowy klucza zostało mało co. Moje pytanie jest takie: czy można gdzieś dorobić taką gumową obudowę, czy spotkaliście się w waszych okolicach z możliwością dorobienia tego i w jaki sposób immobilizer jest wyłączany przez taki klucz? Nie mam pilota. Jak to jest zaprogramowane. Poniżej zdjęcie tego zdewastowanego klucza.
PzdR
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 30, 2008 13:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kluczyk można spokojnie dorobić. Niestety identyczny wzór tylko w używce dostaniesz. Dorabiany jest troszkę bardziej plastikowy (nie ma tej gumy, ale to wszystko zależy). Niektórzy ściągają orginalne z Hondy, ale są droższe. Zakłady dorabiające znajdziesz na stronie klubowej (pisałem, już kiedyś o dorabianu kluczyka). Poszukaj. Ogólnie problemu nie ma i dorobisz nowy za ok 100 zł.
Wg mnie ten pogryziony jeszcze spokojnie powinien działać, możesz go zostawić jako zapasowy, a używać niepogryzioneg
Wydaje mi się, że kiedyś w Tomateam były dostępne surówki kluczyków - trzeba zadzwonić, bo w sklepie internetowym chyba nie ma.
Jak będziesz miał "surówkę", to każdy "dorabiacz" Ci go dobrze doszlifuje.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Yyy...?
Jakie immo?
Ztcw immo w R600 jest sterowane pilotem, nie kluczykiem.
Zresztą, jak dla mnie to te kluczyki i tak mało oryginalnie wyglądają...
Chyba, ze takie były po '96, bo ja mam taki łamany.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mój roverek jest z 97 roku, tzn. 1997 i właśnie mnie najbardziej martwi zaprogramowanie immo. A pozatym to gdzie w takim kluczyku jest jakiś czujnik od immo albo nie wiem, odpowiednie namagnesowanie go powoduje zal/wyl immo? To mnie najbardziej ciekawi...
Tak samo, tylko ma cieńszą główkę złożoną z dwóch kawałków plastiku.
Nie wiem jak jest z immo po '96, ale na moje oko to on nie może być w samym kluczyku, co najwyżej w tej główce.
A co do magnesowania, to to jest bardzie skomplikowane - to zwykle jest moduł elektroniczny, który wzbudzony prądem lub odpowiednią częstotliwością nadaje kod znany immo w aucie.
Przed '96 rokiem ten kod był nadawany razem z poleceniem otwarcia centralnego zamka z pliota alarmu, a potem to nie wiem.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To albo ja jednak nie mam immo, ale mrygaja mi diody przy grzybkach zamka w przednich drzwiach , albo bedzie wiekszy problem z dorobieniem klucza. Suka jedna no
balrog, Daj sobie siana z tym kluczykiem, uzywaj drugiego...
Immo jest zaszyte w kluczyku... Jak ci mrygaja diody przy zamknietym aucie to dobrze oznaka ze dziala alarm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum