Mam nowy akumulator, i ostatnio jak wymieniałem prawą żarówkę mijania to miałem problem z zaczepem tego drucika, mam przepaloną żarówkę od podświetlenia tablicy rejestracyjnej i w zasadzie to tyle.
Gdy jest wysoka temperatura, i auto stało w nasłonecznionym miejscu zaczynają się dziać cyrki jak powyżej. Dodatkowo nie działają wtedy kierunkowskazy, gdy włączę chłodzenie klimatyzacji sytuacja zaczyna się poprawiać, zaczynają reagować kierunkowskazy następnie uspokaja się sytuacja ze "stroboskopem" świateł. Co ciekawe gdy jest wysoka temperatura auto od razu włącza światła po zapłonie, i wiem że będę miał problemy (nie muszę przekręcać włącznika LSM). Jakieś pomysły? Miał ktoś coś podobnego?
[ Dodano: Wto Sie 22, 2017 21:27 ]
Ktokolwiek?
[ Dodano: Pią Wrz 01, 2017 21:37 ]
Okazalo sie ze zerwalem tylny zaczep od modulu LSM. Wydaje mi sie ze byl tam dzyngiel ktory umozliwial przeplyw powietrza pod modulem. Bez niego calosc opadala na mocowaniu i od dolu nie bylo przeplywu powietrza. Sama praca modulu powodowala emisje ciepla jak widac wystarczylo delikatnie podgrzanie aby modul dzialal problematycznie. Wsadzilem tam zapalniczke ktora skutecznie tworzy szpare pod modulem. Migotanie swiatel minelo narazie 1 dzień. Jesli jakos inzynier przewidzial to ze ten zaczep ma wlasnie takie znaczenie to szacun
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 01, 2017 20:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum