Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 iDT 2000r.] Przerywa na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 iDT 2000r.] Przerywa na zimnym silniku
Autor Wiadomość
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 18:59   [R25 iDT 2000r.] Przerywa na zimnym silniku

Mój roverek trochę szarpie po odpaleniu na zimno. Wydaje mi się, ze przez chwile chodzi równo(może 2-3s), a potem zaczyna przerywać przez kilkanaście sekund i już chodzi idealnie. Jak w zeszłym tygodniu stał w garażu, gdzie było ok +5st. nie było tego objawu. Świece mam trzy nowe, jedna jest nie czynna i nie mam możliwości jej wymiany(pisałem już o tym kiedyś). Sprawdzałem, czy się nie zapowietrza, mam przezroczyste przewody przed i za gruszką i jeden długi od filtra do pompy. Dziwi mnie, że samo z siebie paliwo stoi, ale jak podpompuję gruszką, to zaczyna się cofać z filtra i na odcinku od filtra do gruszki zostaje tylko powietrze. Poza tym, zeby gruszka zrobiła się twarda muszę popompować jakieś 5 razy. Oprócz tego samochód kiepsko odpalał, ale po ustawieniu kąta początkowo na 2st(było -2), a wczoraj jeszcze go cofnąłem o 1mm, więc teraz jest jakieś 4st i zapalił na mrozie po 1 obrocie. Dokręciłem już świece i wtryski(jest lepiej, ale nie idealnie). I teraz moje typy, może jednak trochę się zapowietrza, dlatego pytanie, jak się zachowuje paliwo po podpompowaniu, czy to, co opisałem jest prawidłowe? Jakiego rodzaju są uszczelnienia wtryskiwaczy w głowicy? Czy ma może ktoś charakterystykę czujnika temperatury płynu chłodzącego? Bo może tutaj jest problem??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 08, 2009 18:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
grzelus2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: GW



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 19:53   

Czesc

maras83 napisał/a:
Świece mam trzy nowe, jedna jest nie czynna i nie mam możliwości jej wymiany


nie sadzisz ze tym zdaniem odpowiedziales sobie na zadane pytanie....?

maras83 napisał/a:
Wydaje mi się, ze przez chwile chodzi równo(może 2-3s), a potem zaczyna przerywać przez kilkanaście sekund i już chodzi idealnie. Jak w zeszłym tygodniu stał w garażu, gdzie było ok +5st. nie było tego objawu.


z racji tego ze jedna swieca jest uszkodzona, moze to byc przyczyna nierownej pracy, gdyz jeden cylinder jest nierozgrzany

....pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez grzelus2 Pią Sty 16, 2009 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:12   

To jest dieselek i na trzech świeczuszkach też powinien ładnie zapalać, ba niektóre wersje mają fabrycznie trzy świeczki ;)
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:28   

Właśnie o to chodzi, że były wersje na 3 świecach, dlatego raczej wykluczam tą przyczynę. Wszyscy mówią,,ze na 3 powinienen normalnie palić i równo chodzić. Przekaźnik zresztą też nowy i świece grzeją jak się należy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:37   

maras mój tez szarpie ;) przez chwilę, a później jest ok, więc nie szukaj dziury ;) skoro odpala na mrozie bezproblemowo to :ok: a że chwilkę potrzebuje, żeby unormować pracę to nic złego :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 22:36   

chyba znalazła się odpowiedz, paliwo cofa się z odcinka pomiędzy filtrem, a gruszką, w związku z czym w filtrze jest powietrze i dopóki się nie odpowietrzy, to przerywa. zresztą jest prawidłowośc, im dluzej stoi, tym ciężej odpala i bardziej szarpie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 22:46   

załóż zaworek zwrotny :ok: może wystarczy ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:01   

możesz jeszcze sprawdzić węże od przelewów , pamiętasz jak mówiłem tobie że mają mi też przyprowadzić rovera z podobnym objawem tam wymieniłem węzyk od przelewu i jest ok .

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 09:02 ]
a dodam jeszcze że nic się nie moczyło.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 19:45   

Węzyki pomiędzy wtryskami mam nowe, ten łączący wtryskiwacz z pompą też, oryginalne z vw :mrgreen: ale wyglądają jak roverowe. tez mają ten oplot. Zauważyłem, że cały czas mi schodzi paliwo z odcinka między gruszką a filtrem, przed gruszką jakoś nie, Jak jest ciepły, czy cieplej na dworze, to to nie ma większego znaczenia, natomiast, ja na dworze jest poniżej zera i postoi jakies 8 godzin, to troche poszarpie. Wymienie gruszkę w przyszłym tygodniu.
Mam jeszcze pytanie, czytałem na forum,ze zbyt wczesny kąt powoduje zapalnie checka na chwilę przy jeździe ze stałą prędkością. Czy w R25 też tak jest? Ile za wczesny musi być wtrysk,zeby się zapaliło? pytam, bo po cofnięciu pompy o 1mm(miałem kąt 2st) chodzi mi bardziej twardo, ale za to zapala bardzo dobrze i chyba trochę mniej szarpie. Nie wiem, czy nie ma za wczesnego wtrysku, check ani razu się nie zapalił, a po cofnięciu przejechałem już jakieś 100km
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 23:38   

kontrolka się zawieci dopiero jak jest mocno przesunięty kąt wtrysku :/
kąt 2 stopnie jest trochę mały, ale w takim układzie powinien ciężko palić na zimno, chyba, że przesunął się w drugą stronę i obecnie jest ponad 4... :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Sty 11, 2009 00:47   

No na +2st palił lepiej(wcześniej miałem -2), ale nie rewaelacyjnie. Teraz jest dużo lepiej. Pompe przesunąłem o ok 1mm na obwodzie, obwód ma mniej więcej 360mm, co odpowiada 720st obrotom wału korbowego, więc,zeby przesunąc na te 4st wyszło mi właśnie o ok 1mm. Dodam,ze zrobiłem sobie bardzo precyzyjnie znaki, więc o przekłamaniu tej wartości raczej nie ma mowy, ale w poniedziałek chyba cofnę ją o jakieś 0,5mm, powinien tez odpalac bez prblemu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216Si] Przerywa na zimnym silniku.
patryk214 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Sty 29, 2008 13:56
patryk214
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Prezes89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Gru 08, 2008 20:07
Brt
Brak nowych postów [R25 2.0TDI 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku!!
bryslukasz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Mar 23, 2010 23:41
Jugol
Brak nowych postów [R25 2.0TDI 2000r] Problem z zapalaniem na zimnym silniku!!
bryslukasz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Mar 21, 2010 20:49
bryslukasz
Brak nowych postów [R25] Gaśnie na zimnym silniku
Ultimate Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Nie Mar 01, 2015 08:56
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink