Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
Autor Wiadomość
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



  Wysłany: Pią Sty 09, 2009 21:23   [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH

Witam!

Mój post jest w sumie w celu informacyjnym.

Otóż każdy wie że przepływka BOSCHa o nr 0 280 218 012 jest bardzo droga, wiem po swojej przepływce że jest tam wkład F 00C 2g2 030 więc poszperałem troche w sieci i dowiedziałem się że z identycznym wkładem jest przepływomierz od opla astry II 1.7d numer przeplywki BOSCH 0 281 002 180 i zakupiłem o to właśnie ten przepływomierz za 268zł na allegro ( http://allegro.pl/item524...stra_bosch.html ) i faktycznie był ten sam wkład, wiec przełożyłem tylko ten wkład i teraz śmigam na nowym oryginalnym przepływomierzu za dużo mniejsze pieniądze. Pozdrawiam :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 09, 2009 21:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Sro Lut 04, 2009 14:03   

a to ciekawe..., na wkładzie są wybite jakieś numery??
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 19:53   

Dokładnie tak jak piszesz, dużo szukałem w internecie i nawet dzwoniłem do właściciela opla co sprzedawał przepływomierz i podał mi dokładnie ten sam co miałem w moim starym przepływomierzu od rovera czyli F 00C 2g2 030
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 20:13   

CULTUS napisał/a:
wiec przełożyłem tylko ten wkład i teraz śmigam

cenna uwaga
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
kriss87 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 21:45   

no ja tez musze kupic przeplywomierz..... ale kupie uzywany..... u znajomego na szrocie..... mozna sprobowac i jak co oddac...ale dziex za info :smile:
_________________
BYŁ 220 SDI , 45 iDT FULL
 
 
mlukow 



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: DolnyŚląsk



Wysłany: Nie Lut 22, 2009 21:59   

@CULTUS

i jak sie sprawdza przeplywomierz? jak z dynamika i spalaniem?
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Nie Lut 22, 2009 22:08   

Czy w iDT jest taka sama przepływka jak w SDi?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:58   

Sprawdzał już ktoś ten sposób?
Bo muszę przepływke nową sobie sprawić...
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 18:49   

Dynamika super, różnica jest bardzo odczuwalna w porównaniu z zepsutą przepływką, a spalanie w normie tzn w cyklu mieszanym pali mi ok 6,2 litra a super oszczędnie to nie jeżdżę.

Praktis przepływka w SDI ma cztero pinowe gniazdo a w iDT pięcio
 
 
rybakowy 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 272
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 20:31   

Noo to jest bardzo istotna wiadomość i chyba koledze nalerzy sie PLUSIK za info :lol:

Troszke sie chłopak nadzwonił i paru ludziów pomęczył zeby mu to podali :cool:
_________________
Kocham Kaśke
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 21:59   

Cultus, a mógłbyś powiedzieć jak przełożeniem tego wkładu? Jakieś banalnie proste czy trzeba się namęczyć? Bo nawet nie mam dłuższej chwili jak jest widno, żeby wymontować przepływkę :(
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 22:06   

Krzysi3k5 napisał/a:
akieś banalnie proste czy trzeba się namęczyć?

Jest to proste. Tylko trzeba mieś torxa z dziurką (przynajmniej w SDi takie wkręty są) Jak masz taką końcówkę , to wymiana trwa 5 minut :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 22:15   

Mam cały komplet Torxów, więc żaden problem :) któryś podpasuje.
Nie mogę znaleźć starej przepływki Boscha... Czy do obudowy od zamiennika wkład normalnie wejdzie? Chyba nie powinny się od siebie różnić.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Mar 24, 2009 00:38   

a ja poprosze dokladne foty tej przeplywki z opla :)

dzieki z gory ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Mar 24, 2009 18:26   

No niestety zdjęć nie zrobię bo obudowę wyrzuciłem bo była mi już nie potrzebna, ale w pierwszym poście jest napisany numer przepływki
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 26, 2009 16:32   

Kupię ten Oplowski przepływomierz, tylko boję się, że nie może mi nie podejść w jakiś sposób pod obudowę od zamiennika (niestety stary oryginalny gdzieś posiałem). I tu moja ogromna prośba. Czy w razie czego ktoś ma niepotrzebny zepsuty przepływomierz Boscha i mógłby mi go użyczyć?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 18:56   

Krzysi3k5 napisał/a:
Czy w razie czego ktoś ma niepotrzebny zepsuty przepływomierz Boscha i mógłby mi go użyczyć?

Jeśli od SDi jest taka sama obudowa, to no problem :) mam jedną zbędną w moim monsterku ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 26, 2009 19:21   

Nie mam pojęcia szczerze powiedziawszy...
Może ktoś się wypowie, kto wie ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 22:11   

Przywiozłem z garażu do domu i mogę zmierzyć w razie czego ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 26, 2009 22:34   

Ja porównywałem na allegro zdjęcia zamiennika i oryginała i trochę się różnią...
http://allegro.pl/item592..._600_honda.html
http://allegro.pl/item593..._012_rover.html
Ten zamiennik ma na początku "szyjki"dodatkowy plastik.
Wizualnie od SDi tak samo wygląda jak ten Bosch?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-ALL] Bosch EsiTronic 2010 PL
zapal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Cze 06, 2010 17:40
SyntaX
Brak nowych postów [R All] Zmiana dawki paliwa od a do z, SDi pompa Bosch VP-37
kruszan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Lut 15, 2013 23:18
fuego_30
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 14:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [seria K] Nowy fabrycznie silnik 1,4 16V
ash Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 32 Pon Mar 30, 2009 11:44
Zukowaty
Brak nowych postów [iDT]Dobry nowy akumulator z dostępem do cel
Jordan87 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pią Sty 02, 2015 22:47
Jordan87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink