ano jak co poniektorzy wiedza z innego watku, w niedziele zostalem wlascicielem R800
jest to drugi taki samochod w rodzinie
swego czasu bylo 3 silniki K-series
teraz ostal sie jeden K-series, ale sa za to dwa T-series (oczywiscie mowa o jezdzacych)
ale wrocmy do tego co jest dla mnie najnowsze
nowy nabytek ma pierwsza rejestracje 10.2000 w niemczech
jest o tyle dziwnym egzemplazem ze ma silnik 2.0 T i rok modelowy 1999
nigdy nie spotkalem na necie mlodszego R800 z silnikiem T mlodszego niz z roku 97.
i przez to bylem bardzo nieufny, traktowalem ten opis jako pomylke
pelno jest za to "mlodych" 800 z silnikami diesela VM
co ciekawe wszystkie szyby maja oznacznie ze sa z roku 97, w sumie to nic nie znaczy, bo przeciez pod koniec produkcji mogli pakowac co im zbywalo
gdyby R45 mialy wersje z silnikami serii T to pewnie ogladalbym sie tez i za takim
glownym powodem, dla ktorego zdecydowalem sie go kupic to to, ze wyszedl czysto czujnikiem
i ogolnie ladnie wyglada
7 klasa wyposazenia, wiec tak jak u Senn-a plus regulacja swiatel,
generalnie prawie wszystko dziala, nie wiem np jak automatyczne sciemnianie swiatel w dzien, zreszta wyjdzie w praniu
teraz troche minusow
przebieg hmm pewnie ma sporo wiekszy niz 150 tys, bo podejzane sa wpisy w książeczce serwisowej i kierownica jest wytarta, (zalozona jest gustowna nakladka)
silnik wyglada czysto, bo pewnie byl myty, oczywiscie jak to T-series spod gornych pokryw po calym silniku cieknie olej
sprzeglo bierze juz wysoko i czasami czuc drgania napedu przy ruszaniu z jedynki, moze do wiosny wytrzyma (tarcze juz mial na zapas poprzedni wlasciciel)
nie mam kodow do alarmu (pilot Valeo) i troche dygam przed odlaczeniem aku
no musze skomponowac dla Tomiego liste
mam nadzieje ze przez to ze mamy dwa galeony to nie wzrosnie mu znacznie sprzedaz czesci do R800
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Wto Gru 09, 2008 21:36, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmm, nie wiem ile tlukli tych roverkow rocznie, ale moj jest okolo 22000 wczesniejszym egzemplarzem, a jest z pazdziernika 1996. Ciekawe czy oznaczali kolejne egzemplarze kolejnym nue,mrem czy bylo jakies zroznicowanie ze wzgledu na silniki jakie wkladali. Z tego co mi mowili angole na mg-rover to T seria w 800 byla wkladana do konca produkcji czyli do 1999 roku. AndrewSa ma I rej w pazdzierniku 2000. Juz nic nie kumam , ale........ Gablota zacna
Andrzej teraz bedziem brac hurtem to bedzie tanio
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Tomek1212, akurat mi bardziej odpowiada manual, ale kazdy ma swoje upodobania Co do klasy wyposazenia to okreslasz to na podstawie VIN. Na stronie glownej klubowej masz Szukajke VIN. Wklepujesz tam swoj i Ci wyswietli. Co konkretnie znajduje sie w danej klasie to mozemy okreslic tylko z doswiadczenia. Przynajmniej ja nie widzialem nigdy takiego zestawienia.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Wszystko pięknie, ale mi sie nie podoba tylko silnik i rodzaj przekładni.
mi wprost przeciwnie, silnik i skrzynia dlatego taka, bo rozrzad i eksploatacja ma kosztowac tyle co do 1.4 K series
no i musi byc mozliwosc holowania samochodu, z automatem robi sie juz problem
Tomek1212 napisał/a:
Jak to jest z tymi klasami wyposażenia Jak mogę rozpoznać jaką ja mam u siebie
wpisz swoj numer vin do formularza na stronie glownej roverki.pl
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Aha, dzięki. Sory ze sie wpier**dalam do cudzego tematu.
Mi wyszło coś takiego :
Opis Wartość
Model MG Rover, 800 (RS)
Aspiration Normal Aspiration (silnik wolnossący)
Body Style Saloon
Catalyst 3 way catalyst
Class (Trim) Class 8 (klasa wyposażenia)
Drive LHD (kierownica po lewej stronie)
Engine CC 2700 ccm (pojemność silnika 2700 ccm)
Engine cylinders V6 (6-cylindrowy widlasty)
Engine Fuel System MPi (wielopunktowy wtrysk paliwa)
Fuel Type Petrol (benzyna)
Number of Doors 4 door (wersja 4-drzwiowa)
Series Engine Honda
Transmission Automatic (automatyczna skrzynia biegów)
Transmission No. of Speeds 4Speed (cztery biegi)
Valves per engine 24V (silnik 24-zaworowy)
Model Year 1980 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 157920
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 Wto Gru 09, 2008 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Bo to zależy od rocznika - poduszki były chyba od 1994 albo 1995.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
a domykanie otwartych szyb i szyberdachu przy zamykaniu samochodu
Mam to u siebie. Jak zostawie otwarte któreś okien lub szyber to przy zamykaniu (kluczykiem bo pilota nie mam, bo jakiś ch**uj zgubił) jak przytrzymam kluczyk w pozycji zamykania to po chiwili zamykają sie po kolei otwarte okna.
Pamiętam jak kupowałem wiązkę elektryczną do drzwi kierowcy to dopiero za trzecim czy czwartym razem trafiłem na taką co chciała pasować. Nawet te główne kostki połączeniowe co idą do wnętrza pojazdu to każda wiązka miała inne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum