Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 '98 D] Kiedy wymieniac tarcze hamulcowe & pare pyt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 '98 D] Kiedy wymieniac tarcze hamulcowe & pare pyt
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Wto Sty 27, 2009 17:01   [R220 '98 D] Kiedy wymieniac tarcze hamulcowe & pare pyt

Witam,
wczoraj sobie poszperałem po forum :razz: w sparwie jakie tarcze hamulcowe kupić :mrgreen:
Resumując co sie dowiedziałem to to ze Brembo (Wentylowane i frezowane) nie się w cale takie dobre jak i nazwa :???:

Mikoda (frezowana i nawiercana oraz went.) tez nie za rewelacja :shock:

Wiec zadowolenie wielu jest przy ATE (wentylowane (bo juz tych z frezowaniem nie ma :beczy: ))

Wiec teraz moje pytanie kiedy się powinno wymienić tarcze hamulcowe przy ilu kkm :?: Ja mam Rowerka już dwa lata i zrobiłem teraz 81.000km a te moje tarcze to pomiędzy wentylowaniem są cale w rdzy :???: Jak na razie to raz wymieniłem z przodu klocki hamulcowe :ok: Z tylu to do dziś odkąd autko mam jeszcze jest dosyć dużo klocka z każdej stroni na obu tylnych osiach :grin:

Teraz tak z przodu i z tylu mam tarcze hamulcowe oraz obie są wentylowanie jak i przód tak i tył :razz: (dobry dzień mili w Longbridge :mrgreen: )

U Tomiego widzę w ofercie tylko takie cos :
•Tarcza hamulcowa, wentylowana - oś przednia ATE

•Tarcza hamulcowa - oś tylna ATE (ta jest 10mm gruba czyli pełna)

Wiec jak by to u mnie było, muszę kupić na tył i przod [Tarcza hamulcowa, wentylowana - oś przednia ATE] 4x :bezradny:

I teraz jak by to było z klockami bo bym tez od razu wziął te ATE tylko jak to w tedy dopasować :neutral:

Bo są tak:
•Klocki hamulcowe ATE - oś przednia (ok tutaj wszystko jasne będą pasować :ok: )

•Klocki hamulcowe ATE - oś tylna (do jakich to jest tarcz czy to nie ma znaczenia, tylko chodzi o te szczeki :bezradny: )


Co do tarcz tylnych to się pytam tak na przyszłość , bo na razie bym chyba nie wymieniał jak klocki sa jeszcze ok i auto tak bardziej na przednim układzie hamuje :ok:

Wiec na przód bym już kupił sobie teraz tarcze + klocki bo jest dobry kurs €, a nic im sie nie stanie jak polezą sobie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 27, 2009 17:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 21:14   

tarcze się wymienia jak dobiją minimalnej grubości, czyli przy wentylowanych 19 przy litych chyba 9.
to że są zardzewiałe na wentylowaniach to norma, one się przecież grzeją ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 10:54   

skąd Ty wziąłeś wentylowane z tyłu ;> bedę niewierny Brt i nie uwierzę jak nie zobaczę :P
Kiedy wymieniać ?? ? jak biją lub jak są poniżej grubości minimalnej :) rdza w wentylowaniu to norma ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 11:03   Re: [R220 '98 D] Kiedy wymieniac tarcze hamulcowe & pare

Remi55 napisał/a:

Mikoda (frezowana i nawiercana oraz went.) tez nie za rewelacja :shock:



Ja akurat o Mikodach mam dobre zdanie i jakbym kupowała wentylowane to właśnie mikody
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 12:59   

Cytat:
Ja akurat o Mikodach mam dobre zdanie i jakbym kupowała wentylowane to właśnie mikody


Ktoś na forum pisał dwa razy ze się wyginają przy dyzy prędkościach :mad:

Brt napisał/a:
Kiedy wymieniać ?? ? jak biją lub jak są poniżej grubości minimalnej :) rdza w wentylowaniu to norma ;)

To chyba jednak zakupie je sobie teraz bo klocki będą do wymiany za niedługo.

Brt napisał/a:
skąd Ty wziąłeś wentylowane z tyłu ;> bedę niewierny Brt i nie uwierzę jak nie zobaczę :P

Takie były odkąd auto kupiłem :mrgreen: Zrobie fote jak będę wymieniał linki hamulcowe na nowe :razz: Myślałem ze to norma ze jak się ma z przodu to i z tylu się ma wentylowane :razz: W październiku jak zmieniałem na zimowe opony to w tedy sprawdzałem jeszcze sobie klocki u wulkanizatora i wiem za właśnie na obu osiach były wentylowane bo mi ta rdza siedzi w pamięci ze było w tej szparce na tarczach.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 13:00   

Remi55 napisał/a:
akie były odkąd auto kupiłem Zrobie fote jak będę wymieniał linki hamulcowe na nowe Myślałem ze to norma ze jak się ma z przodu to i z tylu się ma wentylowane W październiku jak zmieniałem na zimowe opony to w tedy sprawdzałem jeszcze sobie klocki u wulkanizatora i wiem za właśnie na obu osiach były wentylowane bo mi ta rdza siedzi w pamięci ze było w tej szparce na tarczach.


czekam z niecierpliwością :twisted: :P ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 28, 2009 13:01   

dawaj foto bo to cos dziwne ze masz wentyle z tylu predzej zwykle pelne tarcze bedziesz mial al enie wentyle :mrgreen:

[ Dodano: Sro Sty 28, 2009 13:01 ]
zouza napisał/a:
Remi55 napisał/a:

Mikoda (frezowana i nawiercana oraz went.) tez nie za rewelacja :shock:



Ja akurat o Mikodach mam dobre zdanie i jakbym kupowała wentylowane to właśnie mikody


ile przejechales i jakie masz do nich klocki ?? ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 15:11   

hehe.. no spoko dam zdjęcia :razz: Zrobie zdjęcia jak będę w lutym w Polsce i się zabiorę za wymianę linek hamulcowych, bo trzeba będzie odkręcić kola tylne :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0iDT] Kiedy wymieniać klocki hamulcowe?
ciacho3k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Czw Lis 26, 2009 21:36
IROLA
Brak nowych postów [R220 sdi] tarcze hamulcowe
zex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Kwi 16, 2009 06:52
zex
Brak nowych postów [R220 SDI] tarcze hamulcowe
Gabrysia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Mar 24, 2009 14:14
Gabrysia
Brak nowych postów [R220 2.0 SDI 98r] tarcze hamulcowe
jaka różnica?
laska3001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Sie 05, 2008 21:07
laska3001
Brak nowych postów [R220] Tarcze hamulcowe
maniu48 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Gru 15, 2011 21:06
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink