Forum Klubu ROVERki.pl :: [Silniki VVC] Jak zdemontowac wałki i układ VVC ( HCU ) ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 23:34
[Silniki VVC] Jak zdemontowac wałki i układ VVC ( HCU ) ?

Sposób na rozberanie układu VVC tak, żeby później go dobrze złożyć.
Autor Wiadomość
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 12:10   [Silniki VVC] Jak zdemontowac wałki i układ VVC ( HCU ) ?

Witam!

Czy ktoś już przerabiał i może podzielić się wiedzą jak powinno się zdemontować (i poźniej poprawnie zamontować) wałki ssące i układ VVC ?
Jestem w trakcie dobierania się do głowicy ale mam wątpliwości, szczególnie po przeczytaniu VVC - Very Very Complicated ;) .

Poniżej wklejam foto momentu w którym się zatrzymałem.

Mogę zrobić dodatkowe fotki jeżeli byłyby pomocne.

Może ktoś nie ma czasu napisać na forum, ale np. mógłby udzielić pare rad telefonicznie ?

z góry dzięki,
Mariusz
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 27, 2009 12:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sty 27, 2009 12:55   

Witam

Trzeba pogadac z kolega Sachar oraz PHJOWI. Kupujac auto i studiujac posty znalazlem info, ze on robil to sobie sam chyba a PHJOWI przedstawiac nie potrzeba ;) W krk napewno umie to ladnie zlozyc P. Midowicz i to wszystko co wpada mi na szybko do glowy.

Pozdr.
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 13:12   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Witam

Trzeba pogadac z kolega Sachar oraz PHJOWI. Kupujac auto i studiujac posty znalazlem info, ze on robil to sobie sam chyba a PHJOWI przedstawiac nie potrzeba ;) W krk napewno umie to ladnie zlozyc P. Midowicz i to wszystko co wpada mi na szybko do glowy.

Pozdr.


Na razie nie zakładam że rozpadnie mi się wałek i mechanizm. Chodzi bardziej o samą synchronizację wszystkiego. Czytam, czytam co tam anglicy na to, ale nie mam pewności czy dobrze ich rozumiem.
Może tak jak napisałeś, Sachar albo PHJOWI zostawią na ten temat informacje na forum ;) . Mam nadzieje, że nie będę musiał zawozić silnika do Krakowa.

Pzdr,
Mariusz

[ Dodano: Sob Lut 14, 2009 18:05 ]
W temacie, jakby ktoś kiedyś z wyszukiwajki tutaj trafił.
Jak wałki 'przez przypadek' nie wyjdą nam z mechanizmów VVC, to sama synchronizacja ich i poskładanie mechanizmu VVC to żadna większa filozofia ;-) . Nie ma się czego bać, że to Very Very Complicated ;) .

Pzdr,
Mariusz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [all]silniki 1.8 16V
różnice
Bari Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Wto Mar 13, 2012 11:11
dzelo23
Brak nowych postów [ R silniki 2,5 KV6 ] Rozrząd
Armandoo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 28 Pon Cze 24, 2013 14:23
sopel86lodz
Brak nowych postów [Rxxx] Silniki SDI/TDI
cbf.lucas Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Sro Lut 18, 2009 08:21
cbf.lucas
Brak nowych postów [KV6] Silniki widlaste.
pawel2611 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Sty 08, 2009 21:31
Siwus181
Brak nowych postów [R 200] silniki 2.0 rodziny T+ turbina
menzuramenzura Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Sro Lut 16, 2011 22:09
Tomek1212



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink