Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Wspomaganie kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Wspomaganie kierownicy

pocenie sie przewodow i oporna kierownica
Autor Wiadomość
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



  Wysłany: Wto Sty 27, 2009 20:49   [R414] Wspomaganie kierownicy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

mam problem z przewodami od wspomagania, od zbiorniczka kazdy przewod przy laczeniu sie jest mokry, dokrecalem wszystkie przedowy i dalej sie poca, dodatkowo przewod od wspomagania ten nizej co jest kawlek gumowy przepuszcza chyba na tej gumie i kapie troche z niego, pytanie jest nastepujace czy te przewody na laczeniach maja sie pocic? czy je dokrecic mocniej? czy moze gdzies jest problem cos nie dziala jak ma dzialac, nie ukrywam ze kierownica moim zdaniem powinna chodzic bardziej lekko, jak wy macie w swoich roverach? ja w moim na postuju nie obruce jednym palcem kierownicy bo stawia opor, a wy jak macie prosze o podpowiedzi dziekuje
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Mar 10, 2011 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 27, 2009 20:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 21:24   

przewody nie mają się pocić :cool: może masz jeszcze fabryczne opaski, jeśli tak to wymień na coś solidniejszego :/
jeśli chodzi o kręcenie kierownica to faktycznie nie jest to jakiś superlajcik, ale tragedii nie ma :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 21:56   

sTERYD, no dokladnie, opaski sa fabryczne, co prawda je podokrecalem ale dalej poci, tylko mni ezastanawia czemu az kapi z tego gumowego przewodu? nie wiem jak dziala hydraulika wspomagania, moze jakas pompka nawala?
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 23:33   

fabrycznych opasek nie da się podokręcać, bo sa sprężyste ;)
proponowałbym podmienić jeszcze węże, bo ten olej do automatów to strasznie wredny jest :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 11:16   

Najprawdopodobniej ten kapiący wężyk Ci się rozpuścił w jakimś miejscu... Wymień najlepiej wszystkie dla swiętego spokoju i pozakładaj nowe opaski i bedzie git :ok: :cool:

A ze wspomaganiem to faktycznie cudów nie ma, ale nie ma też co narzekać, w Ibizie kolegi z '95ego jest duużo ciężej :roll:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 15:59   

truten23, jak sie do tego zabrac? jak powymieniam wezyki we wlasnym zakresie to jak wyglada potem sprawa z uzupelnieniem plynu? trzeba odpowietrzac potem? jak to zrobic kolego?
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:55   

Jeśli kolego masz sporo płynu w zbiorniczku to go sobie zlej, chyba że planujesz jego wymianę. Wywalasz stare gumowe przewody i wstawiasz na ich miejsce nowe z nowymi opaskami. I zalewasz płyn, oraz uzupełniasz jego brak jak spadnie poziom :ok: :cool:

Aha, ważne żeby te przewody były olejoodporne..

Odpowietrza się samo, :roll: A w kwestii konserwacji układu, to trzeba wymienić te kapiące przewody żeby Ci się płyn do końca nie wykapał. Ważne to jest bo obieg płynu jest zamknięty i ciągle mompa sobie go ze zbiorniczka ssie. :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 15:07   

truten23 napisał/a:
Aha, ważne żeby te przewody były olejoodporne..

no chyba jak przewody do tego to sa olejoodporne? pojade do sklepu z czesciami i niech mi dadza te same nowe nie? wymienie chyba sam? filozofi nie ma chyba? wszystkie sa chyba na opaskach nie?
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Nie Lut 01, 2009 22:20   

mogewszystko napisał/a:
no chyba jak przewody do tego to sa olejoodporne?


Jak kolego poprosisz o byle jaki przewod tylko o tej samej średnicy wewnętrznej to może być nie odporny :wink:

mogewszystko napisał/a:
pojade do sklepu z czesciami i niech mi dadza te same nowe nie? wymienie chyba sam? filozofi nie ma chyba?


Dokladnie, sama wymiana to banał :ok:

Tak, przewody muszą mieć opaski, fabrycznie są to opaski zaciskane takimi kleszczami i są jednorazowe. :razz:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 Si] Wspomaganie kierownicy
mauser Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Cze 04, 2013 21:38
mauser
Brak nowych postów [R 45, 2.0 TD, 2001r] Wspomaganie kierownicy?
kryspin69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 03, 2010 18:06
kryspin69
Brak nowych postów [R416] Wspomaganie kierownicy raz działa, raz nie
r_afal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Maj 09, 2009 13:43
polakpolak29
Brak nowych postów SOLVED[r416si 97r] Wspomaganie kierownicy
polakpolak29 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Czw Lut 25, 2010 16:49
pankosimazaki
Brak nowych postów [Rover 420] Nie działa wspomaganie kierownicy
joker897 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Mar 03, 2011 17:15
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink