Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 420 DI 97 rok ]Zamiennik turbiny Garret 1549
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 420 DI 97 rok ]Zamiennik turbiny Garret 1549
Autor Wiadomość
malowany_79 



Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:45   [Rover 420 DI 97 rok ]Zamiennik turbiny Garret 1549
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam. Szukałem przez szukajkę ale niestety nie udało mi się znaleźć.
Kilka dni temu padła mi turbina w silniku. Zamówiłem turbinę używaną z gwarancją rozruchową na 14 dni. Po przejechaniu 300 km znów wyssało mi prawie cały olej z silnika - turbina leży . Dziś przyszła kolejna - po założeniu piszczy oraz ma spore luzy.
Efekt taki że zwróciłem dwe turbiny, auto stoi w warsztacie.

Koszt regeneracji to ok 800 zł w Warszawie.

Czy ewentualnie stnieje jakiś zamiennik do garreta 1549 od innego rovera lub auta który dopasować do 420 di 105 KM 97 rok ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 22:50   

W Mielcu sa dwie firmy, które od lat zajmuja sie regeneracja i koszt zdecydowanie niższy.
Nie wiem czy zajmujja sie regeneracja na zasadzie przysyłania i odesłania ale zawsze mozesz zapytać.

ZTCP płaciłem 400zł za regeneracje klientowi do CDT i śmiga juz 2 rok i jest ok.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Stawk 



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 2



Wysłany: Czw Mar 20, 2014 02:14   

7Tomi, PIĘKNE AUTO. Muszę pogratulować.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 20, 2014 09:11   

Sie tak zapytań to za ile ty te turbiny kupiłeś, widać ze jakieś padliny. Były jakiś czas temu na ebay nówki GT1549 za 600zl.

Druga sprawa sprawdzałeś czy w ogolę jest przepływ oleju przez Turbine może coś przytkało, Zanim montujesz nowa warto włączyć silnik bez Turba i zobaczy czy pompuje dobrze olej przez wężyk do jakiejś banki olej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY
Dawid220 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Wto Mar 02, 2010 20:12
azer
Brak nowych postów [Rover 45 2.0 ]zamiennik Półośi
Mar8cin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Cze 25, 2018 16:13
nanab
Brak nowych postów [420 sdi] regeneracja turbiny
hektorone Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Wrz 15, 2011 11:15
Hrabia
Brak nowych postów [R45] Dźwignia Turbiny
HyperPump Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Mar 22, 2015 13:53
HyperPump



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink