tak możesz wkładać silniki z serii F są wymienne miedzy sobą, a nawet można wstawiać silniki z serii H, bo tez są wymienne z seria F np. w rowerku 623si siedzi H23, bez żadnych przeróbek tak samo jest ze skrzyniami biegów jak z silnikami
do serii f wkladanie silnika serii h to malo oplacalny biznes
ja mam serie f i chcialem wkladac h22a JDM ze skrzynia z LSD, ale dowiedzialem sie, ze lepiej kupic R z silnikiem serii h jak wczesniej wspomniany R623 i dopiero robic swapa, bo pasuje jak ulal.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jak pisałem już kiedyś gdzieś nie trzeba nic kombinować bo wszystko pasuje jak ulał bo mocowania są te same, no jak chcesz wsadzić h22 ze skrzynia od niego to i tak musisz zmienić półosie, ale tez można zostawić skrzynie od f20z1 bo będzie tez pasować, wszystkie seria f i h sa plug and play. Tez miałem plany na swapa, narazie nie teraz, ale jak coś to bym swapowal na h22 ściągany z Japonii bo tam kompletny swap jest tańszy niż u nas , teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe
Oczywiście ze się pochwale i zrobię tutoriala już prawie wszystko mam skompletowane, jak tylko będę miał wszystko to będą foty i nowy temat na forum, jeszcze w tym miesiącu operacja będzie zakończona , takim czymś to trzeba się pochwalić
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 00:20 ]
Od razu się pochwale kolektorem 4-2-1 w moim Roverku, także zrobię kilka zdjęć jak będę go owijał bandażem termoizolacyjnym
No ja wlasnie tez bym cos z hamulcami powalczyl, ale nie wiem jak sie do tego zabrac
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No widzę ze ktoś jest w temacie, tak od hondy legend bo nie widzę innej rozsądnej cenowo opcji. wystarczy ze się weźmie jarzma od rovera z tarczami 282mm tarcze 282mm i zacisk od legenda tylko trzeba zrobić przedłużki do tłoczków ,bo jest inne grubość tarczy legendzie,żeby tłoczek nie wyskoczył jak się klocek zetrze i po sprawie
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Sie 11, 2009 18:05
Już znalazłem
Myślałem że chodzi o zacisk gdzie tłoczki są na przeciwko siebie a nie obok. Na pewno poprawi to skuteczność hamowania ale nie tak gdy tłoczki są w jednej lini prostopadłej do tarczy. Kiedyś oglądałem sobie zabawki od wilwood-a - świetne są ale ceny koszmarne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum